“Het concept is na jaren nog altijd hetzelfde.”
Beoordeling van De Lange Muur

De Lange Muur
Geclassificeerd als nr. 14 van 50 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Chinees
4 april 2019 beoordeeld

Verschillende malen hier gaan eten. De kwaliteit van de verschillende gerechtjes is goed maar wel vettig. Het aanbod van verschillende producten is ruim. Zoals bij de meeste Chinese restaurants is er weinig tot geen sfeer. Personeel is vriendelijk. Voor echt goed Chinees eten met sfeer ga je het best naar Moy Fa in Axel. Daar proef je het verschil.

Datum van bezoek: mei 2018

25 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na hier eerder wel eens behoorlijk gegeten te hebben ben ik hier met een gezelschap neergestreken op een zaterdagavond. De tent was volledig vol, wat voor een all you can eat op een zaterdag niet heel raar is. We zijn begonnen met de kleine gerechten van de kaart te bestellen....zucht na 45 minuten had de helft van de tafel een gedeelte van de gerechten geserveerd gekregen en bij de rest was het kwijt. De volgende rondes hetzelfde verhaal. Dan het buffet maar.......zin in sushi, maar de rijst was op(Chinees restaurant??) dus er kon geen sushi meer gemaakt worden. Dan maar het overige buffet....dat zag er niet uit!! Vellen erop, alles lauwwarm of gewoon koud en slap. Na dit debacle maar aan de toetjes, wat soesjes gepakt. En wederom vreselijk! Bij de eerste hap liep er waterige drek uit!!! Sorry beste lange Muur, maar jullie versheid is echt niet op orde!!

Datum van bezoek: februari 2019
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk concept en goed eten. Wij zaten aan een ronde tafel met 8 personen en er hing een goede sfeer. Goed personeel.

Datum van bezoek: februari 2019
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ivm werkzaamheden in hoek, enkele nachten overnacht in een hotel in terneuzen, omdat het hotel eten niet echt aantrekkelijk was met een collega opzoek gegaan naar een restaurant, erg veel was dicht tot we opeens deze wok / Chinees tegen kwamen, dat was een goede keus.
Aardige bediening, leuk concept, een mengeling van buffet en kleine gerechtjes van de kaart bestellen, maar wel alles inclusief ( niet het drinken ).

Mocht ik weer in Terneuzen zijn dan zou ik hier zeker terug komen, een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet teleurstellen door de buitenkant van de Lange Muur. Tegen het centrum van Terneuzen, in verbouwde huisjes uit de jaren 20 van de vorige eeuw. Binnen is het ruim. Bediening vlot en vriendelijk. Eten zoals je van een wok restaurant mag verwachten. Kleine gerechtjes via een kaart bestellen, nasi, bami, soep, toetjes etc zelf halen. Toiletten schoon en netjes. Prijs van 25.50 in het weekend is gebruikelijk voor dit soort restaurants. Conclusie: aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Lange Muur bekeken, bekeken ook

In De Lange Muur geweest? Deel je ervaringen!