“Gastvrije gasterij”

20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 50 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Belgisch
17 maart 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, verse producten, fijn zitten. Het is daar gewoon ontspannen genieten zoals het hoort.

Datum van bezoek: februari 2019

6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd goed, altijd lekker, altijd gezellig.
Vers, streek- en seizoensproducten.
Onze vaste adres voor hapje eten, lunchen of gewoon een cappuccino.

Datum van bezoek: februari 2019
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine maar knusse restaurant is een klein pareltje in Terneuzen, je kan er heerlijk eten als stel en met zaken relaties..
Prijs/Kwaliteit is hier in orde

Datum van bezoek: september 2018
18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke zondag gaan mijn man, zijn moeder en ik lunchen in Zeeuws-Vlaanderen of net over de grens. Ongeveer de helft van de keren kiezen we voor ‘de thuishaven’. We worden er altijd enorm gastvrij onthaald, gastheer Ronald heeft voor iedereen échte aandacht. Hij zorgt er ook voor dat mensen in hun eentje ‘durven’ te komen eten. Dat vind ik enorm te prijzen. Verder weet hij veel over de gerechten en producten en ook over hoe je het beste Nederland kunt ontdekken. ‘Op de fiets met de app van route.nl. Dankzij hem al veel prachtige tochtjes gemaakt. Het is gewoon een hele leuke vent!

Het eten is iedere keer weer subliem. Vandaag had ik overheerlijke erwtensoep maar ook friet stoofvlees, pannenkoeken, mosselen, tosti’s, etc etc zijn niet te versmaden!

Datum van bezoek: november 2018
28 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten vanavond kogelbiefstuk! Nooit zo, laat staan beter, gegeten! Top vlees, subliem bereid. Als dessert :"Dessert Thuishaven" ietsje decadent maar dat was genieten!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Gasterij de Thuishaven bekeken, bekeken ook

In Gasterij de Thuishaven geweest? Deel je ervaringen!