“Driegangenmenu gegeten”
Beoordeling van Bistro de la Ville

Bistro de la Ville
Geclassificeerd als nr. 17 van 50 Restaurants in Terneuzen
20 augustus 2018 beoordeeld

We gingen met ons 2 dineren.
Ik at een driegangenmenu (klein beetje lekkere soep, varkenshaasje met champignonsaus, aardbeienijs). Het was lekker.
Mijn vrouw eet glutenvrij. We meldden dit aan de obers. De chefkok verzekerde dat de varkensspies glutenvrij was. Men serveerde naast de groentjes en de aardappelen echter ook (niet-glutenvrije) pasta op het bord. Nadat we nogmaals navraag deden, boden ze hun excuses aan en kreeg ze een nieuw bord met nieuwe groenten en aardappelen op zonder pasta.

Datum van bezoek: augustus 2018

8 januari 2018 beoordeeld

s'avonds lekker gegeten en s'morgens lekker ontbijt met alles wat je kan wensen bij een ontbijt. Super vriendelijke mensen.

Datum van bezoek: januari 2018
10 augustus 2017 beoordeeld

Als gasten van het hotel wilde we het bijhorende restaurant uit proberen.
De keuze is misschien niet zo uitgebreid als in andere hotels maar de kwaliteit was wel zeer goed.
We hebben hier een gezellige avond gehad met een zeer goede service. deze was meer dan goed.
Het eten was ook naar onze mening zeer lekker!
Voor ons is het een aanrader om hier te eten!

Datum van bezoek: juli 2017
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bistro is in het hotel, goed restaurant voor zeker de avond dat je aankomt. Redelijk aan de dure kant. Eten was goed, maar niets bijzonder. Het personeel maakt veel goed, super vriendelijk en goed opgeleid, zij doen echt hun best om je een goed gevoel te geven.

Datum van bezoek: mei 2017
21 maart 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Terneuzen aten we in Bistro de la Ville en dat is echt een aanrader! Totaal niet duur, zeer vriendelijke bediening, super lekker qua eten en iedere vraag om een aanpassing is totaal geen problem. Een aanrader dus!

Datum van bezoek: december 2016
Hampshire-Hotels, Manager van Bistro de la Ville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2017

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Graag tot een volgende keer in onze Bistro.
Rick van Waterschoot | Restaurantmanager

Reizigers die Bistro de la Ville bekeken, bekeken ook

In Bistro de la Ville geweest? Deel je ervaringen!