“Lekker hoofdgerecht!”
Beoordeling van CuliNeuze

CuliNeuze
Geclassificeerd als nr. 20 van 54 Restaurants in Terneuzen
Beschrijving: Wees welkom in ons authentieke pandje voor een gul glas en een heerlijk hapje! We serveren prachtige wijnen in vele soorten, evenals unieke zeeuwse bieren, oud hollandse likeuren en ouwerwetse Exota limonade. Onze sfeervolle locatie is uitermate geschikt voor een bedrijfs-borrel, een feest, en alle andere leutigheden die u bij ons wilt vieren! We hebben plaats voor zeker 35 personen. We serveren niet alleen huisgemaakte hapjes, maar ook een lunch op maat, en zelfs een ouwerwets boeren-buffet. Vraag vrijblijvend naar onze mogelijkheden!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gereserveerd en gaan eten op basis van beoordelingen van tripadvisor. Als voorgerecht boterham met look genomen, maar het brood was echt niet lekker. Lookboter wel. Misschien gegrild brood geven? Hoofdgerecht was ravioli met eekhoorntjesbrood en mijn man biefstuk. Was overheerlijk, echt super lekker. Dessert gekozen voor de seizoensurprise, maar viel wat tegen eerlijkgezegd. Goedkope koekjes(niet zelf gemaakt dus) zoals frangipanne beetje door elkaar op een bord met ijs en wat rood fruit. Op de foto s zag ik dat dit in het verleden zeker beter kon. Dus vol verwachting voor het dessert maar viel tegen. Algemeen wel goed en zkr het hoofdgerecht!

Datum van bezoek: september 2019

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige plek om te zitten!
Het eten was niet echt speciaal maar ook niet duur!
Heel vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankzij TripAdvisor gevonden tijdens familieweekend in Terneuzen. Restaurant en wijnbar met smaak ingericht. Eenvoudige keuken maar wel op een verrassende manier, gebracht met een persoonlijke touch! Mooie realisatie Conny

Datum van bezoek: juli 2019
13 juni 2019 beoordeeld

Super gezellige sfeer in het restaurant. Het eten was ontzettend lekker en een dessert speciaal voor ons gemaakt. De erg vriendelijke service maakte het af! Wij gaan zeker terug voor meer

Datum van bezoek: juni 2019
10 maart 2019 beoordeeld

Culineuze is op een uniek mooie locatie gelegen gezellig restaurant. In de binnenstad van Terneuzen. Prima ambiance en hele mooie en zuivere achtergrondmuziek, die niet te hard en niet te zachtjes staat. Prima gegeten (zowel vis als vlees waren prima). Goede en attente bediening. Kortom : een aanrader !

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die CuliNeuze bekeken, bekeken ook

In CuliNeuze geweest? Deel je ervaringen!