“Heerlijk gegeten”

20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 50 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Sushi, Frans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Welkom bij Sydney Greet & Eat in Terneuzen! Wij zijn een Restaurant / Loungebar gevestigd in een historisch pand uit 1840. We serveren diner van 14:00 tot 22:00 en Hapas/snacks tot 00:00 uur. Onze menukaart sluit aan bij de verschillende seizoenen zoals mosselen, asperges wildseizoen. Ook serveren we Tapas en enkele Oosterse gerechten zoals dagverse sushi & sashimi. In het weekend is het gezellig vertoeven in onze loungebar waar regelmatig een DJ de muziek verzorgt tot 04:00 uur. See you soon!
13 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en vlotte bediening. Een goede gezellige sfeer midden in de week
Het eten (herdstmenu) was gewoon goed en lekker!

Datum van bezoek: december 2018

19 oktober 2018 beoordeeld

Is een leuke plaats om lekker te eten. Kregen mooi gevulde borden met lekker eten. leuk concept en aan te raden voor groepjes .

Datum van bezoek: oktober 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gekozen voor het streetfoodmenu echt een toppertje!
Bij ons volgende bezoek aan Terneuzen wordt dit ons 'place to be' grtjs Vanuit België

Datum van bezoek: september 2018
29 juli 2018 beoordeeld

Gezellig terrasje in hartje Terneuzen. Mooie kaart.
We kozen voor het streetfoodmenu, dit is zeker een aanrader. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert voor een mooie prijs.
Zeer attente bediening.
Het eten was zeer lekker. Dit adresje onthouden we voor de volgende keer.

Datum van bezoek: juli 2018
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. We namen de curry die duidelijk op basis van room was. Personeel is vriendelijk, Lokatie oké en het eten prima. Maar verwacht niks bijzonders. De prijs is redelijk maar voor wat je krijgt vind ik het net wat aan de forse kant.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Sydney Greet & Eat bekeken, bekeken ook

In Sydney Greet & Eat geweest? Deel je ervaringen!