“Gemiddeld + een mooi uitzicht.”
Beoordeling van Brasserie Westbeer

Brasserie Westbeer
Geclassificeerd als nr. 5 van 46 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Het uitzicht op de Westerschelde en de schepen die voorbij varen is prachtig en je kunt hier heerlijk van het zonnetje genieten.
Verder beoordeel ik deze locatie als gemiddeld. Ik vind het bijv leuk om verschillende biertjes te proberen. Er staat een Nieuw-Zeelands biertje op de kaart, maar helaas... niet op voorraad. Jammer.
We hebben hier prima geluncht, gewoon een goede kwaliteit, niet super bijzonder. Service was wat traag. We moesten behoorlijk lang wachten om af te kunnen rekenen. Bijzonder want wij waren er op een zaterdag en het was vooraf al duidelijk dat het prachtig weer ging worden.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een schitterend uitzicht over de Westerschelde vlakbij de uitgang
van het kanaal van Gent naar Terneuzen. 'S Zomers is het heerlijk zitten in de buitenring. Het eten is aardig, de inrichting is tuttig, er komen veel Belgen (gezellig dus), de bediening is vriendelijk.
Maar bovenal ga je hier zitten omdat je wilt zien welke schepen er langskomen.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Wesbeer is een leuke locatie en gezellige plek. Het eten prima, ook voor glutenvrij goede plek om te eten. Ze weten waar ze het over hebben en bakken apart de frietjes om glutenvrij te garanderen. Een desert was besteld om een specifieke ingredient die er later niet in bleek te zitten. Jammer. Bij navraag bleek dat op te zijn. Wellicht handig om de volgende eer van te voren te melden zodat de klant nog wat anders kan kiezen. Maar de service, vriendelijkheid van bediening enz compenseerde dat wel. Kortom: aanrader.

24 april 2018 beoordeeld

alles prima verzorgd, heerlijk op smaak. Bediening zeer vriendelijk, attent.
Heerlijk soepje vooraf, uitgebreide koude voorgerecht, uitstekend op smaak en warme hoofdgerechten afwisselend en verrassende smaken. complete koffie/ thee achteraf

15 april 2018 beoordeeld

Wat kan je daar genieten als je even eruit wilt. Je zit er werkelijk op een A locatie in Terneuzen. Gezellig genieten van spijs en drank. Maar wat dacht je van het uitzicht over de Westerschelde. Grote tot zeer grote schepen varen niet al te ver van het Restaurant langs. Er zijn vele heerlijke gerechten en goede bediening.

Reizigers die Brasserie Westbeer bekeken, bekeken ook

In Brasserie Westbeer geweest? Deel je ervaringen!