Gratis annuleren tot 26/07
Tollenique(Terneuzen)
Agoda.com
  • Bar/lounge
30 mei 2018 beoordeeld

Lang weekend Zeeland. Rustig hotel. Vriendelijk personeel. Uitgebreid lekker ontbijt.
Eenvoudige kamer met al het benodigde. In de bar lekker gevarieerd bier aanbod. Zelfs Zeeuwse biertjes Goede uitval basis voor een lang weekendje

Kamertip: Airco als het heel warm is.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hampshire-Hotels, Rooms division mananager van Hampshire Hotel - City Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Fijn om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer is uitstekend, schoon en de bedden zijn prima. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij hadden geboekt met ontbijt service en dat was geweldig. Uigebreid buffet met voor iedereen wel wat lekkers.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
16 mei 2018 beoordeeld

Netjes , vriendelijk personeel ,lekker en voldoende eten ,ruim tijdschema om te ontbijten en/of het avondeten . Gratis garage ter beschikking om de fietsen te stallen .Ligt even uit het centrum ,maar mooi tripje met de fiets lang het water. Gratis Wifi . Prima !

Kamertip: Misschien een groter Tv-scherm en digitale TV ipv.analoog ,maar digiTV was in aantocht .Waterkoker met koffie/thee .
Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Hampshire-Hotels, Rooms division manager van Hampshire Hotel - City Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Hartelijk dank voor uw mooie waardering ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons fijne verblijf werd ik op moederdag aangenaam verrast toen ik tijdens het ontbijt in het zonnetje werd gezet door mijn dochter en het personeel van het hotel. Patricia, de medewerkster van het ontbijt, deed erg haar best om het voor mij speciaal te maken. Super service.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Bedankt voor uw review en mooie complimenten over ons personeel!
Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.

11 mei 2018 beoordeeld

Goed onderkomen met een zeer mooie kamer (suite op de derde verdieping).
Vermoedelijk had ik en kamer upgrade, aangezien een standaard 2 persoonskamer besteld was.
Dit was echter een prettige verandering.

Kamertip: Mogelijk voor zeer warme dagen is airco wenselijk. Was op dit moment geen noodzaak toe ondanks redelijk hoge buitentemperatuur.
Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van Hampshire Hotel - City Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018