Beoordeeld op 31 mei 2018

Laatst verbleven voor een weekend. Mooie locatie aan de Westerschelde zodat vanuit het restaurant of vanaf het terras naar de schepen kan kijken.
We hadden een keurige kamer en zeer nette badkamer. Alles was modern, netjes en schoon. Nadeel is dat de kamers wat gehorig zijn. Op elke deur zit een dranger en daardoor hoor je elke keer deuren met een klap dichtslaan. We werden er wakker van helaas.
Mogelijkheden bij het ontbijtbuffet zijn uitstekend. Ruime keus en prima kwaliteit producten.
We hebben ook een keer 's avonds in het restaurant gegeten en ook dat was prima.
Prima wifi.
Klein zwembad op de onderste verdieping en hier is ook een sauna.
Alles bij elkaar: fijn hotel, goede kwalteit.

Datum van verblijf: mei 2018
Hampshire-Hotels, General Manager van Hampshire Hotel - Churchill Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons hotel prima vindt.

Jeroen Blanken
General Manager

Beoordeeld op 30 mei 2018

ik kan niks vinden die voor mij negatief was.Het eten was er zeer lekker:topper.De kamer was er ook met alles erop en eraan.We mochten zelfs onze fietsen in een zaal plaatsen wegens geen plaats genoeg in de fietsenstalling.Wat wil je nog meer......

Beoordeeld op 24 mei 2018

goed. ontbijtbuffet was wat onhandig opgesteld, de bakken over het eten verschoven steeds bij het openen, niet zo handig. Yoghurt was erg weinig voorraad. Fijne bedden, mooie badkamer. Goede locatie, vlak bij de stad.

Beoordeeld op 16 mei 2018

De hal bij binnenkomst ruikt veel naar sigarettenrook, dit is on aangenaam als je binnen komt.. de kamer die wij hadden was benauwd ondanks dat het raam los stond.. verder zeer goed eten totaal en helemaal niets op aan te merken..

Kamertip: Ondanks dat het raam los was, bleef het heel erg benauwd (207 kamernummer)
Beoordeeld op 14 mei 2018

hotel met correcte accomodatie, ruime kamer, goed bed, badkamer met inloopdouche. 20 minuutjes wandelen langs scheldepromenade tot aan oud Terneuzen. Goed ontbijt met ruime keuze, daarnaast is restaurant van hotel ook een aanrader qua prijs kwaliteit.

Kamertip: Kamer lag aan straatzijde maar toch rustig op 2e verdieping.