Beoordeeld op 30 mei 2018

ik kan niks vinden die voor mij negatief was.Het eten was er zeer lekker:topper.De kamer was er ook met alles erop en eraan.We mochten zelfs onze fietsen in een zaal plaatsen wegens geen plaats genoeg in de fietsenstalling.Wat wil je nog meer......

Beoordeeld op 24 mei 2018

goed. ontbijtbuffet was wat onhandig opgesteld, de bakken over het eten verschoven steeds bij het openen, niet zo handig. Yoghurt was erg weinig voorraad. Fijne bedden, mooie badkamer. Goede locatie, vlak bij de stad.

Beoordeeld op 16 mei 2018

De hal bij binnenkomst ruikt veel naar sigarettenrook, dit is on aangenaam als je binnen komt.. de kamer die wij hadden was benauwd ondanks dat het raam los stond.. verder zeer goed eten totaal en helemaal niets op aan te merken..

Kamertip: Ondanks dat het raam los was, bleef het heel erg benauwd (207 kamernummer)
Beoordeeld op 14 mei 2018

hotel met correcte accomodatie, ruime kamer, goed bed, badkamer met inloopdouche. 20 minuutjes wandelen langs scheldepromenade tot aan oud Terneuzen. Goed ontbijt met ruime keuze, daarnaast is restaurant van hotel ook een aanrader qua prijs kwaliteit.

Kamertip: Kamer lag aan straatzijde maar toch rustig op 2e verdieping.
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, met zicht op de Westerschelde , zalig!
Prima, fijne en zeer lekkere keuken. Bediening tip top.
Mooie, propere kamers!
Gratis parking en gratis fietsstalling!
Ontbijt ok.
Vele mogelijkheden om te wandelen en te fietsen, dicht bij de shops!

Datum van verblijf: juli 2017