“heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Hildernisse Eten & Drinken

Hildernisse Eten & Drinken
Geclassificeerd als nr. 38 van 116 Restaurants in Middelburg
Beschrijving: Hildernisse eten & drinken is een restaurant dat u om vele redenen zal verrassen. Bijvoorbeeld met bijzondere visgerechten zoals oesters, Zeeuwse mosselen, zeebaars en Canadese kreeft. In het seizoen mag de Oosterscheldekreeft niet op de kaart ontbreken. Hildernisse serveert haar visgerechten met groenten van Zeeuwse bodem, zoals zeekraal en lamsoor. De keuken van Hildernisse is elke dag op zoek nieuwe smaken, nieuwe combinaties en nieuwe gerechten. Hildernisse kookt mee met de seizoenen en schenkt veel aandacht aan bijpassende wijnen. In Hildernisse dineert u in een fijne ambiance. Het restaurant biedt u ruimte en rust in een warme sfeervolle aankleding. In het voorjaar, de zomer en de nazomer is er een ruim terras op het knusse Plein 1940. Lunch en borrel Ook de uitgebreide wisselende lunchkaart biedt u kleine en grotere gerechten die het ontdekken meer dan waard zijn.
26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend heerlijk gegeten! Verrassend omdat het restaurant niet goed en duidelijk naar boven kwam toen wij online zochten naar goed eten in Middelburg. De bediening was vriendelijk, de oesters, tonijn, zalm, knoflooksoep en wijnen waren goed. En de stoelen zitten binnen ook lekker. Een aanrader.

23 augustus 2020 beoordeeld

Lekker gegeten op het terras aan de overkant. Goed bereide en smaakvolle gerechten. Lekkere en passende wijnen. Kortom prima avond beleefd.

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens dagje Middelburg als toerist in eigen land bij Hildernisse gaan lunchen. De pittige kipsalade besteld. Ten eerste een haar in de salade (kan de beste overkomen). Maar vervelender, de kip was rauw. Nee, niet aan rauwige kant om het kippenvlees mals te houden, maar gewoonweg rauw. Het rauwe stuk kip noodgedwongen uitgespuugd op het bord. Opmerking gemaakt bij de bediening en salade teruggestuurd. Er werd geen nieuwe kipsalade aangeboden, maar slechts werd gevraagd of de kip
extra doorgebakken moest worden(!?). Aanbod is door ons afgeslagen. Gewoon maar brood behorende bij de salade opgegeten. Tot onze onaangename verassing werd de rauwe, teruggestuurde kipsalade gewoon in rekening gebracht. Pas na uitdrukkelijk verzoek daartoe en na een verbaasde blik en intern overleg werd de salade van de rekening gehaald. Jammer, er is maar één kans voor een eerste indruk.

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt genoten! We hebben gelucht, garnalenkroketten waren erg lekker. Personeel erg vriendelijk en een prachtig uitzicht. Wat wil je nog meer?

24 juli 2020 beoordeeld

We hebben genoten van de lunch en de goede en vriendelijke bediening. Wij hadden gekozen voor het twaalf-uurtje en deze smaakte fantastisch.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Hildernisse Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

In Hildernisse Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!