“Top restaurant, wat een passie!”
Beoordeling van De Gespleten Arent

De Gespleten Arent
Geclassificeerd als nr. 1 van 121 Restaurants in Middelburg
Keukens: Frans
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelokt door nr 1 notering Tripadvisor op het dakterras genoten van een heerlijk viergangendiner met bob arrangement. Prachtige en heerlijke gerechten, lekkere wijn (elk wijn mocht door beiden eerst worden voorgeproefd), zeer ontspannen en gepassioneerde bediening die plezier uitstraalden. Wij begrijpen wel waarom dit restaurant op 1 in Middelburg staat, ga zo door! We komen graag nog een keer terug.

18 juli 2020 beoordeeld

We hebben genoten van de culinaire kunsten van het team van de Gespleten Arend. Heerlijke bijpassende wijnen en uitstekende bediening. We komen zeker terug!

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een super tent. Fijne, attentvolle en zeer vakkundige bediening. Heerlijk 5 gangenmenu gehad, waarbij al ons wensen werden ingevuld. Geen vlees, zonder probleem vervanging, echt top. Zowel de gastheer als de chefkok kwamen gerechten aan tafel brengen met een uitgebreide uitleg van de bereiding. Heerlijk wijnarrangement erbij.TOP. We hadden een perfecte avond. Dat zoiets duurder is hoort erbij, ga zo door wij komen terug.

14 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 4 gangen menu gegeten. Het vlees gerecht was zeer lekker. We zaten buiten op het terras. Alhoewel de bediening hun best deed, kwam het een beetje kunstmatig over. De sfeer in het restaurant en ook buiten op het terras kan beter voor een restaurant van dit nivo.

7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier à la carte gegeten, voor het eerst op het terras. Het terras zat goed vol voor een donderdagavond. Van aperitief met hapje over hoofdgerecht en dessert tot en met koffie/thee was alles alweer heerlijk! Vis, vlees of vegetarisch, elk gerecht bevat een originele combinatie van smaken waar je zelf nooit aan zou denken. Ook het dessert en de gebakjes bij de koffie waren echt lekker! Dit blijft een van onze absolute favorieten!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De Gespleten Arent bekeken, bekeken ook

In De Gespleten Arent geweest? Deel je ervaringen!