“Genieten met een grote G”
Beoordeling van De Gespleten Arent

De Gespleten Arent
Geclassificeerd als nr. 1 van 121 Restaurants in Middelburg
Keukens: Frans
18 juli 2020 beoordeeld

We hebben genoten van de culinaire kunsten van het team van de Gespleten Arend. Heerlijke bijpassende wijnen en uitstekende bediening. We komen zeker terug!

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een super tent. Fijne, attentvolle en zeer vakkundige bediening. Heerlijk 5 gangenmenu gehad, waarbij al ons wensen werden ingevuld. Geen vlees, zonder probleem vervanging, echt top. Zowel de gastheer als de chefkok kwamen gerechten aan tafel brengen met een uitgebreide uitleg van de bereiding. Heerlijk wijnarrangement erbij.TOP. We hadden een perfecte avond. Dat zoiets duurder is hoort erbij, ga zo door wij komen terug.

14 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 4 gangen menu gegeten. Het vlees gerecht was zeer lekker. We zaten buiten op het terras. Alhoewel de bediening hun best deed, kwam het een beetje kunstmatig over. De sfeer in het restaurant en ook buiten op het terras kan beter voor een restaurant van dit nivo.

7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier à la carte gegeten, voor het eerst op het terras. Het terras zat goed vol voor een donderdagavond. Van aperitief met hapje over hoofdgerecht en dessert tot en met koffie/thee was alles alweer heerlijk! Vis, vlees of vegetarisch, elk gerecht bevat een originele combinatie van smaken waar je zelf nooit aan zou denken. Ook het dessert en de gebakjes bij de koffie waren echt lekker! Dit blijft een van onze absolute favorieten!

Datum van bezoek: juni 2020
25 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vond het helaas voor de prijs geen topervaring. Ontvangst in tuin was prima, mooi weer dus fijn. 1 persoon hield niet van vis, maar de ober snapte niet dat hij dan wel de amuse had gegeten met vis. Ofwel wisselen naar menu zonder vis leek lastig te zijn. En dit resulteerde soms in een gerecht waar de vis was weg gelaten maar geen creatieve oplossing naar een ander gerecht. Smaken van gerechten waren goed, maar niet spectaculair. Wijn arrangement was erg goed met goede uitleg over de wijnen. Water voor 5 euro pp erg duur. Prijs-kwaliteit en totaalbeleving kan beter als ik het vergelijk met restaurants van dit zelfde prijsniveau.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De Gespleten Arent bekeken, bekeken ook

In De Gespleten Arent geweest? Deel je ervaringen!