“Avondje uit ”
Beoordeling van De Eetkamer

De Eetkamer
Reserveren met
De Eetkamer is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 124 Restaurants in Middelburg
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben heerlijk en bijzonder lekker gegeten. Onze favoriet is beef Wellington en als dessert de soufflé. Het is zeker voor herhaling vatbaar een echte aanrader.
Ook de bediening was zeer goed, correct en vriendelijk!

28 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdagavond hebben we in De Eetkamer gegeten vanwege een verjaardag van mijn vrouw. We hebben gekozen voor het 5 gangen 25 jarig Eetkame jubileum menu en hebben total geen spijt van gehad. Wat een heerlijke smaken allemaal. Elk gerecht bestond uit diverse smaken. En die smaken kwamen niet in de overige gerechten voor. Ook gevraagd of ze bij elk gang een bijpassende wijn konden verzorgen. Dat bleek ook een goede zet van ons. We hebben daar gezeten van half 8 tot half 12 en elk tafel was bezet. De bediening was keurig, zeer vriendelijk zonder klefferig te zijn. Alles werd goed uitgelegd wat er in je bord lag of wat er in je glas was. Een heerlijk avond gehad. Een ster waardig restaurant, maar met zeer schappelijke prijzen!

21 mei 2018 beoordeeld

Met 8 personen gaan dineren. Er was een prima tafel voor ons gereserveerd in dit knusse restaurant. Vriendelijke gastvrouw en prima bediening. Het jublileummenu was voortreffelijk met gepaste tussentijden. Prima wijnkeuze. Terecht hoog genoteerd!
We komen terug!

25 april 2018 beoordeeld

Wij gaan gemiddeld maar 1 keer per jaar naar de Eetkamer omdat wij aan de andere kant van het land wonen maar dat is eigenlijk veel te weinig. Het is iedere keer weer een fantastische ervaring. De ontvangst is warm en hartelijk evenals de bediening. Het eten is heerlijk en de borden zien eruit als plaatjes. Dit restaurant is een aanrader ! Alweer heel erg bedankt Emma en Jan ! ....en tot de volgende keer !!!!

6 april 2018 beoordeeld

Gelegen in een rustig straatje. Je komt als het ware binnen in een eetkamer.
De menukaart is niet zo groot, maar dat hoeft ook niet voor ons.
De gerechten zijn met veel liefde voor het vak bereid en mooi op het bord gedresseerd.
Vriendelijke en correcte bediening.
Een adresje om te onthouden.

Reizigers die De Eetkamer bekeken, bekeken ook

In De Eetkamer geweest? Deel je ervaringen!