“Lekker maar echt te kleine porties ”
Beoordeling van De Kloveniersdoelen B.V

De Kloveniersdoelen B.V
Geclassificeerd als nr. 34 van 125 Restaurants in Middelburg
Keukens: Frans, Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten 3 gangen maar wat een kleine porties, de zeebaars was erg goed maar 2 kleine reepjes. Wij hadden meer verwacht. Het dessert met brownie. Heb hier hard om gelachen. We hadden er beter 3 op 1 bord kunnen plaatsen. Te kleine portie en te lekker van smaak.

Maartje A, Eigenaar van De Kloveniersdoelen B.V, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u niet helemaal tevreden was. Op de kaart staat vermeld dat onze gerechtjes ‘kleine’ gerechtjes zijn. Vandaar ook de kleinere prijsjes. Een groot stuk Zeebaars kan je niet voor €11,50 eten in een restaurant (mits slechte kwaliteit).
We hebben bewust gekozen voor een tapas -achtige kaart zodat je samen kunt delen en meerdere gerechtjes kunt proeven. Fijn dat jullie het wel lekker hebben gevonden.

Maartje Anbeek

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag heerlijk geluncht in de tuin van de Kloveniersdoelen. Het was schitterend weer en het eten erg smaakvol. Mijn vriendin had couscous met de geitenkaasloempia en ik lunch van de chef de vleesvariant met kroket, Italiaanse vleeswaren en soep. Erg lekker allemaal. Gewoon top.

18 maart 2018 beoordeeld

Vriendelijke en attente bediening. Met 9 personen diverse lunchgerechten gegeten, volw. en kinderen. Bij de lunch voor twee had o.i. voor die prijs óók wel een soepje bij gekund ( net zoals lunchmenu van de chef) Verder prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuke ambiance in historisch pand. Jammer dat het soms tocht wanneer verschillende toegangsdeuren open staan. Ruim opgezette inrichting en niet zo''n op elkaar gepakt gevoel, watje elders wel eens mee maakt. Ook een FANTASTISCH terras in de (beneden) tuin.

5 februari 2018 beoordeeld

Dit was GEEN goede ervaring. We komen binnen en gaan zitten maar worden al snel verteld dat we ergens anders moeten gaan zitten omdat er een receptie gaat plaatsvinden. We zitten vervolgens net op een andere plek, krijgen ons drankje en zo goed als gelijk word er een briefje op onze tafel gelegd dat deze tafel over 10 minuten gereserveerd is. We wilden graag wat eten dus overleggen met de bediening die ons zegt dat we dan aan een andere tafel moeten gaan zitten. Okay, we besluiten na overleg om nog een keer te verkassen. Nog geen minuut later komt een iemand anders van de bediening ons zonder pardon zeggen dat we gewoon weg moeten want er is geen tafeltje meer, alles is gereserveerd. Dit is dus eens en nooit weer!

Maartje A, Eigenaar van De Kloveniersdoelen B.V, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018

Beste Ronald,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring bij ons gehad heeft. Dit is natuurlijk niet hoe het hoort en wat wij willen. Helaas heeft u een andere beleving van wat er die dag is gebeurd dan ik en daarom reageer ik nu (wat ik meestal niet doe). U kwam binnen op een drukke zaterdagmiddag. Aan de voorkant van het restaurant was een feestje bezig maar aan de achterkant hadden we nog plek voor een drankje. Er is gelijk verteld dat we vol zaten gereserveerd maar dat een drankje nog kon. Na dit drankje wilde u een fles wijn en een soepje. Hier hadden we helaas geen plek meer voor. Dit werd niet aangenomen door u en mijn collega voelde zich erg vervelend na uw reactie. Daarom ben ik naar jullie toegekomen en ben ik duidelijker geweest. Erg jammer dat dit zo heeft moeten lopen en de bikkelharde recensie. Als u er verder over wil praten hoor ik het graag.

Maartje Anbeek

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten van de nieuwe dinerkaart.
De kaart bestaat uit kleine gerechtjes ter grootte van een voorgerecht/tussengerecht, elk gerechtje weer net zo lekker als het andere gerecht waardoor je het liefst de hele kaart zou willen bestellen!
Dit allemaal onder het genot van lekkere wijnen en een lekker dessert en koffie na!
Kortom een avond die ik nog vele malen hier zal beleven!
Zeer zeker 5/5 sterren waard!

Reizigers die De Kloveniersdoelen B.V bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

In De Kloveniersdoelen B.V geweest? Deel je ervaringen!