“Van het kastje naar de muur!”
Beoordeling van De Kloveniersdoelen B.V

De Kloveniersdoelen B.V
Geclassificeerd als nr. 35 van 127 Restaurants in Middelburg
Keukens: Frans, Italiaans
5 februari 2018 beoordeeld

Dit was GEEN goede ervaring. We komen binnen en gaan zitten maar worden al snel verteld dat we ergens anders moeten gaan zitten omdat er een receptie gaat plaatsvinden. We zitten vervolgens net op een andere plek, krijgen ons drankje en zo goed als gelijk word er een briefje op onze tafel gelegd dat deze tafel over 10 minuten gereserveerd is. We wilden graag wat eten dus overleggen met de bediening die ons zegt dat we dan aan een andere tafel moeten gaan zitten. Okay, we besluiten na overleg om nog een keer te verkassen. Nog geen minuut later komt een iemand anders van de bediening ons zonder pardon zeggen dat we gewoon weg moeten want er is geen tafeltje meer, alles is gereserveerd. Dit is dus eens en nooit weer!

Maartje A, Eigenaar van De Kloveniersdoelen B.V, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018

Beste Ronald,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring bij ons gehad heeft. Dit is natuurlijk niet hoe het hoort en wat wij willen. Helaas heeft u een andere beleving van wat er die dag is gebeurd dan ik en daarom reageer ik nu (wat ik meestal niet doe). U kwam binnen op een drukke zaterdagmiddag. Aan de voorkant van het restaurant was een feestje bezig maar aan de achterkant hadden we nog plek voor een drankje. Er is gelijk verteld dat we vol zaten gereserveerd maar dat een drankje nog kon. Na dit drankje wilde u een fles wijn en een soepje. Hier hadden we helaas geen plek meer voor. Dit werd niet aangenomen door u en mijn collega voelde zich erg vervelend na uw reactie. Daarom ben ik naar jullie toegekomen en ben ik duidelijker geweest. Erg jammer dat dit zo heeft moeten lopen en de bikkelharde recensie. Als u er verder over wil praten hoor ik het graag.

Maartje Anbeek

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten van de nieuwe dinerkaart.
De kaart bestaat uit kleine gerechtjes ter grootte van een voorgerecht/tussengerecht, elk gerechtje weer net zo lekker als het andere gerecht waardoor je het liefst de hele kaart zou willen bestellen!
Dit allemaal onder het genot van lekkere wijnen en een lekker dessert en koffie na!
Kortom een avond die ik nog vele malen hier zal beleven!
Zeer zeker 5/5 sterren waard!

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk en leuk gegeten hier! De kleinere gerechtjes zijn zo leuk en heel erg lekker en mooi opgemaakt. Je kunt zien dat er hier veel aandacht aan is besteed! Ideaal voor ons dat je hier een sharingdinner kan doen. Wij kunnen slecht kiezen dus dit is zo leuk!!!
Wijnen zijn ook erg goed en passen uitstekend bij de gerechten! Echt een aanrader hier te eten! Bediening denkt goed mee en is zeer gastvrij en bovendien erg lief voor de kinderen. Echt een aanrader om naar toe te gaan! Zeer betaalbaar en de kwaliteit is uitstekend!Wij komen snel terug!

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zijn kleine maaltijden, maar zeer goed en mooi klaar gemaakt. De Bediening is attent en vriendelijk. De ambiance gemoedelijk. Een aanrader.

13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het mooie pand van de Kloveniersdoelen, waar je naast de plaatselijke bioscoop, ook lekker kunt genieten van diverse kleine gerechten, die je alleen kunt eten of kunt delen met je tafelgenoten. De gerechtjes zijn gevarieerd en worden leuk gepresenteerd.
Het bedienend personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Reizigers die De Kloveniersdoelen B.V bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland
Middelburg, Zeeland

In De Kloveniersdoelen B.V geweest? Deel je ervaringen!