Beoordeeld op 8 december 2019

Prettige ontvangst, en een mooie kamer op de tweede verdieping. Alleen, en dit is een tip voor hen die willen boeken: er zijn kamers op de 2de verdieping die alleen met een trap de bereiken zijn. Als je slechter ter been bent wel even melden bij het boeken...
Kamer was prima, ruim en keurig schoon. Doucheruimte/toilet klein maar keurig. Geen witte handdoeken... daar houd ik van. Het bed verdient een aparte vermelding: héérlijk. Zelden zo lekker geslapen in een hotel!!
Het ontbijt is uitgebreid genoeg, alles is er en was vers.
We waren hier twee nachten, toen we na de eerste dag uit het centrum kwamen, was de kamer weer keurig opgeruimd.
Kortom: zeer aan te bevelen voor een paar dagen Middelburg.
Houd rekening met betaald parkeren, maar de kosten "vallen wel mee".

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Leuk hotel aan de Loskade, voldoende (betaalde) parkeerplekken en een mooie bar bij de receptie, mooie kamer gehad op de 4e verdieping met uitzicht over de noordkant van Walcheren.
Leuk verwarmd terras met hele lieve bediening. Het ontbijt was ook goed verzorgd.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Met vier vrienden zochten we betaalbare eenpersoonskamers in Zeeland en na wat zoeken hebben we hier geboekt. Hotel licht gedateerd maar dat is ook de charme van dit etablissement. Kamer klein, maar netjes met tv en kleine badkamer... basic maar niks verkeerd mee. En de vriendelijke dames aan de receptie/bar leveren topwerk. T

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel, mooie grote kamer met mooi uitzicht op de draaibrug over het Kanaal door Walcheren. Vriendelijk en gezellig personeel.
We hebben genoten van de zonnige tuin waar je heerlijk kunt ontbijten. Prima en uitgebreid ontbijt.
Een mooie stad met prachtige oude gebouwen, mooie oude straatjes en veel keuze uit restaurants en bars.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Redelijk hotel maar echt gedateerd. Krappe badkamer en dito apart toilet met ook al gedateerd papier. Ontbijt prima. Dames van de receptie zijn multifunctioneel en doen dat uitstekend. Aardig zitje aan de straat. Jammer van de Popie Jopie ober die je steeds zonodig aan moet raken.

Datum van verblijf: augustus 2019