Beoordeeld op 16 september 2018

Hartlijke ontvangst waarbij een upgrade werd aangeboden naar de recent gerealiseerde 4e verdieping.
Alles nieuw dus kon niet mis gaan.behoudens een lange spiegel, welke door mijn partner zeer werd gemist, alles voorhanden.Centrum op loopafstand.De hotelprijzen in heel Middelburg liggen op een hoog niveau,Het waarom hiervan is mij niet duidelijk.De beprijzing van dit hotel is zeker in vergelijking met andere hotels in Middelburg redelijk.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi (vlak aan het water en aan de tand van de stad) en handig (recht over het station) gelegen. Zeer vriendelijk personeel en mooie kamers met terras. Kleine badkamer maar ok. Degelijk ontbijt dat bij mooi weer in de tuin kan genomen worden. Zalig.

Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen week 2 nachten in Hotel de Nieuwe doelen gezeten! Een geweldig hotel voor ons, waar we zeker vaker terug komen! De kamers zijn erg schoon en ruim, ontbijt zeer uitgebreid en het personeel is zeer vriendelijke! Een aanrader voor iedereen die van gezelligheid houdt!

Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten in Hotel de Nieuwe Doelen mogen overnachten. Geweldig hotel, met uitstekend personeel! Ontbijt was erg goed met ruime keus! Daarnaast was het erg schoon!

Wij komen zeker terug om de vernieuwde kamers te bekijken!

Beoordeeld op 11 augustus 2018

Vriendelijk personeel, goede service. Kamers waren schoon maar de inrichting is echt uit de tijd. De badkamer is gedateerd. Op dit moment vinden er wel renovatiewerkzaamheden plaats. Ligging is centraal, vlak bij centrum en parkeerplaatsen voor de deur. Plek krijgen is zeker in het hoogseizoen geen garantie.
Ontbijt was goed met voldoende keuze. We moesten over zeer korte traptredes vrij steil omhoog c.q omlaag. Dit is voor oudere mensen echt minder prettig en verhoogde kans op valgevaar.

Datum van verblijf: juni 2018