Beoordeeld op 30 oktober 2019

Ontbijten kan tussen 7 en 10 u in de week. (12.5 EURO per persoon wat zeker niet duur is)
Zeer vriendelijke dame!
Ontbijt is erg verzorgd, ei en spek naar keuze.
Ontbijtzaal is erg gezellig. Je hebt zicht op de tuin. Kranten zijn tevens voorradig.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2019

Hotel zonder parkeergelegenheid. Goede ambiance, wordt goed onderhouden. Oude kamer met moderne douche/toiletruimte. Zachte bedden, heerlijk geslapen. Ruim ontbijt. Vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten, tips voor parkeren en uitgaan. Het enige minpunt was de regen deze week...

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Nagenoeg in het centrum van Middelburg en een prachtig pand! Retro ingericht en de sleutel kon worden opgehaald in het restaurant ernaast.
We kregen de zolderkamer toebedeeld en hoewel het niet meer bloedheet was, was het op de kamer toch wel erg warm. Ook de losse airco kon niet veel koelte brengen. Leuke tv maar was de afstandsbediening nergens te vinden. Bij de receptie was niemand aanwezig en konden we telefonisch een boodschap inspreken. Helaas geen reactie ontvangen en ook bij het ontbijt was niets van ons telefoontje bekend.
Het ontbijt werd in een fraaie ruimte geserveerd.
Al met al een hele ervaring maar voor de aanbieding van 140 euro toch wel dik betaald

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Mooi hotel in klassieke stijl ingericht. De kamers zijn ruim, met een comfortabel bed en een mooi zitgedeelte. Alle kamers beschikken ook over een platenspeler, wat een leuk accent geeft. Erg onder de indruk van de ruimte in de kamers en de badkamers met bad. Het dagelijks ontbijt is ook prima verzorgd met voldoende brood, beleg, fruit, yoghurt, verschillende soorten sappen en koffie/thee mogelijkheden. Daarnaast wordt je netjes gevraagd of je een eitje wilt en op welke manier. Heel aardig en net personeel.
Nadeel is dat de receptie niet altijd bemand is. In ons geval, bij een binnenkomst rond 16.00 uur, moesten wij de sleutel ophalen in het naastgelegen café. Dit was allemaal prima geregeld en we werden verwacht, het was alleen jammer dat niemand met ons meeliep om ons wegwijs te maken in het gebouw en de kamer. Het vinden van de juiste kamer was daarmee een (weliswaar korte) zoektocht en zorgt toch voor een domper op de binnenkomst. Bij het hotel kunnen parkeerkaarten worden opgehaald, waarmee met korting kan worden geparkeerd.

Kamertip: Het hotel heeft 2 verdiepingen en geen lift, de goedkopere kamers bevinden zich allen op de 2e verdieping.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

We hebben overnacht in de Lipperheij Suite. Mooie grote ramen die uitkijken op de tuin. Prachtig houten bad vanwaaruit je de kamer in kijkt. Dubbele douche. Een heerlijke bank en bed en een eettafeltje.

We hebben meerdere kamers mogen bekijken. Elke kamer heeft zijn eigen sfeer. De Empire Suite beneden is enorm mooi en sjiek. Alleen deze suite heeft een luxe douche en geen bad. De Barok suite, de Heeren Kamer, de Zonnensuite, de Groene Suite zijn ook prachtig en ruim.

Het ontbijt was heerlijk. Het werd in een prachtige salon kamer (beneden) geserveerd. Mooi aangekleed buffet. Eieren worden persoonlijk voor je gemaakt.

Ongelooflijk hartelijk zijn we ontvangen. Je voelt je echt thuis. Er zit zoveel geschiedenis in het hotel. Echt prachtig. Je hebt echt waar voor je geld.

Datum van verblijf: november 2018