Hoogtepunten uit beoordelingen
Mix van monkeytown, pretpark en madurodam

Beoordeeld op 7 september 2018

Meer info
vanaf US$ 44,63
Meer info
Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Een super ochtend gehad!! Kleine man heeft zich heerlijk vermaakt en wij genoten daat enorm van. Ouders mogen overal met hun kind mee in dus die kunnen zich ook prima vermaken. Zeker een aanrader!!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Leuk park!! Onze dochter van 3 was niet weg te slaan uit de binnenspeeltuin. Ook buiten is het hartstikke leuk! Een soort mini pretpark met hele leukte attracties voor kinderen tot een jaar of 8. Achtbaantje, wiebelboot, draaimolen, balonnen, allemaal leuk. Ook het miniatuur Walcheren was leuk om doorheen te wandelen. We kregen ook nog een soort speuropdracht om in het miniatuur gedeelte te doen, leuk voor de kids. Enige kleine minpuntje is dat er maar één medewerker is die de attracties omstebeurt bedient, zodat je continu met zn allen achter diegene aan moet rennen om geen attractie te missen.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2018

Een veilig en gezellig speelpark voor kindjes tot ongeveer 6 jaar omdat ze niet gestoord worden door wildere oudere kinderen. Zeer gevarieerde speelmogelijkheden.Alles netjes onderhouden en vriendelijk personeel. Normale prijzen voor drank en snacks.vb; koffie verkeerd 2,50 euro is zelfs aan de lage kant.

Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Paar hele leuke uurtjes gehad met twee kleine kinderen (3 en 5 jaar). Net, schoon en mooi parkje. Ziet er keurig uit. Ons hondje mocht mee, heel fijn. Correct personeel en een heerlijk hapje te halen voor de lunch. Uitgebreid de keus tussen zoet en/of hartig. Van het spelen kregen de kinderen niet genoeg, zowel binnen en buiten. Binnen trouwens ook erg verzorgd. Wij denken wel dat ongeveer 8 jaar de maximale leeftijd is, gezien de attracties. Maar daar onder; plezier gegarandeerd!

Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuk dagje uit als je kleine kinderen hebt! Onze dochters van 3 en 5 hebben zich super vermaakt. Ik denk dat grotere kinderen. (8+) het minder interessant vinden. Maar met kleine kids is het zeker de moeite waard!