Hoogtepunten uit beoordelingen
Mix van monkeytown, pretpark en madurodam

Leuk park!! Onze dochter van 3 was niet weg te slaan uit de binnenspeeltuin. Ook buiten is het ... meer lezen

Beoordeeld op 7 september 2018
T4768GAkimf
Badhoevedorp, Nederland
via mobiele applicatie
Véél speelplezier!

Een veilig en gezellig speelpark voor kindjes tot ongeveer 6 jaar omdat ze niet gestoord worden ... meer lezen

Beoordeeld op 31 augustus 2018

Meer info
vanaf US$ 44,50
Meer info
Beoordeeld op 31 juli 2018

Wij zijn met onze zoon van acht jaar naar Mini Mundi gegaan om er een leuke dag te hebben. Op zich is dat gelukt, want onze zoon heeft zich prima vermaakt. Mini Mundi is erg overzichtelijk omdat het met recht mini is.

De miniaturen van Walcheren waren de moeite waard, maar konden hier en daar ook wel wat onderhoud gebruiken. Dat is zonde!

De attracties buiten waren prima alsmede de binnenspeeltuin.

De entree is aan de hoge kant voor wat je krijgt. Daarnaast zijn de consumpties - je mag geen eigen eten en drinken meebrengen - ook erg prijzig.

De prijs-kwaliteit verhouding is daarmee een beetje zoek.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Een heel mooi park. Zeker de combinatie met mininatuur van Walcheren. De kinderen konden een speurtocht doen, en kregen daarvoor een leuke beloning aan het einde van de dag. De speurtocht was voor de kinderen wel wat aan de moeilijke kant,en het cadeau was al stuk voordat we thuis waren, helaas.
Verder is het pretpark keurig verzorgd. De speeltoestellen zijn gratis te betreden, en draaiden allemaal.
Ook het restaurant is goed, je kan er heerlijk eten.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Leuke speeltuin, zowel binnen als buiten. De indoor-speeltuin had een apart gedeelte voor de aller kleinste waar je als ouder gezellig vlakbij kan gaan zitten, aan een tafel. Ik en me partner hebben hier een bite gedaan en de kids lekker spelen.
Buiten heb je Madurodam in t klein. Grappig maar wel een beetje verpaupert.
Én daarnaast nog een drievliet in t klein, leuke attracties voor de kinderen, tot een leeftijd van een jaar 8 ( denk ik ).
Entreeprijs meer dan oke!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Op Koningsdag hier met twee kleine kinderen geweest. Lekker rustig, we kregen omdat het feest was ook nog gratis oranje tompouces. Omdat het zo rustig was, liep een van de medewerkers met een groep kinderen mee met een rondje langs alle buitenattracties. Allemaal niet heel groot, maar meer dan genoeg keuze voor uren vermaakt voor de kleintjes.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Omdat de GlowGolf op loopafstand ligt hebben wij het bezoek daar gecombineerd met Mini Mundi.
Dit bestaat uit een grote hal met speelplaats ala de bekende formule Monkeytown.
Buiten deze hal is het wat oudere Miniatuur Walcheren waar je langs een aantal Zeeuwse steden en dorpen wordt geleid. Helaas op een paar plekken toch wel wat beschadigingen die niet zijn verholpen en enkele ‘ laat iets bewegen-knoppen’ werkten niet.
Aan de hand van een plaatjes-puzzel kon je een zin samenstellen en daarna inleveren waarvoor je een prijsje kon grabbelen.

Naast dit kleine stukje Zeeland staan een paar kinderattracties (skelterbaan, draaimolen, achtbaantje, etc) die door een persoon ‘bediend’ werden en dus niet allemaal tegelijk in werking zijn. De achtbaan werkte helemaal niet omdat de buitentemperatuur te laag was.

Datum van activiteit: februari 2018