“Dineren in een karakteristiek pand, binnen of buiten”

De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart
Reserveren met
De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 37 van 124 Restaurants in Middelburg
1 juni 2018 beoordeeld

Met een aantal vrienden eerst wat geborreld en daarna gebruik gemaakt van een diner.
Het was een zonnige dag, dus hebben wij eerst op het terras geborreld. Het terras bevindt zich aan de achterzijde van het pand en ze schenken verschillende soorten tapbier.
Binnen hebben wij een diner afgenomen, er werd varkensvlees of vis besteld. De reacties van iedereen waren positief, het zijn ruime porties en voor sommigen te veel. Ook het nagerecht, bijvoorbeeld Dame Blanche wordt geserveerd in een groot glas.

De bediening is vriendelijk, wordt niet moeilijk gedaan, ontspannen sfeer en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Is zeker door mij aan te bevelen, wij hadden die tip ook gekregen.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zee tong en zwaardspies gegeten,super lekker zelf heb ik nog een extra visje genomen .
Goeie bediening,leuke zaak.
1 min puntje de toetjes zijn een beetje eenvoudig .

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier personen de vlees/visschotel besteld die eerlijk gezegd wat tegen viel. De lam was wat aan de droge kant en de rest van het vlees erg rood. De vis bestond uit een berg scampi’s en wat droge zeebaars of zalmforel. Weinig uitdagend. De bediening was erg vriendelijk en de bierkaart mooi uitgebreid. Jammer dat ieder bier in een verkeerd glas kwam.

24 januari 2018 beoordeeld

In een eeuwenoud pand is eetcafe De zwarte ruiter op het witte paard gevestigd. Een leuke ambiance voor een hapje of een drankje. Vriendelijke bediening. Lekker mals vlees met een zak lekkere friet. De prijs is redelijk gezien de kwaliteit van het vlees. Aan te bevelen.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit eeuwen oude pand met nog een houten zijgevel hebben we met twee personen gegeten.
De ontvangst is losjes en vriendelijk, jammer dat je jas niet kunt ophangen maar dat tekent de sfeer in een cafeeachtige omgeving.
De bierkaart is uitgebreid, een knipoog naar het verleden, lange tijd was dit in het verleden een bierhuis..
Het voorgerecht, carpaccio en kaaskroketten waren prima! Het bijgeserveerde zeeuwse brood is lekker.
Het hoofdgerecht viel mij wat tegen, vlees van de grill was lekker, de sausjes erbij zijn niet bijzonder. De friet, geserveerd in belgische frietzakjes was slap en klef. De bijgaande salade is niet bijzonder.
Er is een beperkte keuze in nagerechten.
Koffie en thee is prima en leuk aangekleed met advocaat en chocolaatjes.
Vriendelijke medewerkers en vlotte bediening. Ongedwongen sfeer.
Leuk maar niet bijzonder.

Reizigers die De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

In De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart geweest? Deel je ervaringen!