“Heerlijk gegeten”

ZanziBar
Geclassificeerd als nr. 25 van 125 Restaurants in Middelburg
Keukens: Europees
30 mei 2018 beoordeeld

Heb een aantal dagen geleden met mijn vrouw en kinderen bij dit restaurant gegeten. Een mooi restaurant met vriendelijk personeel, ook het eten was uitstekend. Kortom een echte aanrader!!

29 mei 2018 beoordeeld

Was super verzorgt mooie bar daarna hebben we nog lekkeren drankjes gedaan aan, heerlijk gegeten kort om top

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

leuk, warm interieur binnen zeker als het een top regendag is
Wat mij hier altijd het meest opvalt de vriendelijkheid van de bediening
Als we naar Middelburg komen zullen we altijd bij Zanzibar een aperitief en hapje eten(fingerfood).

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tent en heel ontspannen sfeertje. We kozen de clubsandwich met kip tomaat bacon sla tomaat en zure mayo. Klinkt goed, bord zag er mooi uit. Smaak okeisch een beetje aan de droge kant, hoort gewoon over de hele breedte smeuiig te zijn en er zat alleen in het midden beetje mayo op. Jammer

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk knus bij Zanzibar gezeten. Leuke theevariaties, heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

Reizigers die ZanziBar bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

In ZanziBar geweest? Deel je ervaringen!