“Goed eten, tegen eerlijke prijzen”
Beoordeling van Brasserie Eiggenwijzz

Brasserie Eiggenwijzz
Geclassificeerd als nr. 15 van 127 Restaurants in Middelburg
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartstikke leuk restaurant in het centrum van Middelburg. We hebben met een groep een buffetlunch genuttigd op de 1e verdieping. Prima eten. Hartelijke bediening. Aanrader!

11 september 2018 beoordeeld

Leuk plekje in de Lange Viele in Middelburg. Samen met vrienden met een social deal hier geboekt, keuze uit drie verschillende soepjes en broodjes met of vlees of vis. Erg lekker.

6 september 2018 beoordeeld

Een leuke mooi ingerichte Brasserie waar het personeel heel enthousiast is tijdens jou bezoek. Ook zijn ze heel attent voor de kinderen. Zaak bezocht met onze 4 nog zeer jonge en levendige kleinkinderen. De zaak heeft een mooie spijzenkaart. Klein maar gezellig straatterras. Ruime bovenverdieping met tevens de mogelijkheid om je maaltijd te nuttigen op een buitenterras. Speciale en positieve aandacht voor de medewerkers van de Klimopschool die hier voortreffelijk stagewerk verzetten. Dikke pluim voor deze aangeboden kansen.
Wij vergeten zeker dit adresje niet bij een volgend bezoek aan Middelburg.

30 augustus 2018 beoordeeld

Bij een bezoekje aan Middelburg hier komen lunchen. Heel vriendelijke bediening en heel lekker eten, zeker een aanrader. 's Morgens al een koffietje gedronken op het terras zelfs hond krijgt hier een bakje water "De Luxe" (bij kom water krijgt die een bordje hondenkoekjes er bij). Iedereen wordt verwend. Heerlijk restaurant felicitaties aan uitbaters en personeel.

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eiggenwijzz, leuk ingericht. Super voor een kleine lunch of een drankje. We gaan hier nog eens komen.

Reizigers die Brasserie Eiggenwijzz bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

Middelburg, Zeeland

In Brasserie Eiggenwijzz geweest? Deel je ervaringen!