“Enthousiast onthaal, zeer attent en gewoon “heel” lekker.”
Beoordeling van Brasserie Eiggenwijzz

Brasserie Eiggenwijzz
Geclassificeerd als nr. 15 van 127 Restaurants in Middelburg
Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
6 september 2018 beoordeeld

Een leuke mooi ingerichte Brasserie waar het personeel heel enthousiast is tijdens jou bezoek. Ook zijn ze heel attent voor de kinderen. Zaak bezocht met onze 4 nog zeer jonge en levendige kleinkinderen. De zaak heeft een mooie spijzenkaart. Klein maar gezellig straatterras. Ruime bovenverdieping met tevens de mogelijkheid om je maaltijd te nuttigen op een buitenterras. Speciale en positieve aandacht voor de medewerkers van de Klimopschool die hier voortreffelijk stagewerk verzetten. Dikke pluim voor deze aangeboden kansen.
Wij vergeten zeker dit adresje niet bij een volgend bezoek aan Middelburg.

30 augustus 2018 beoordeeld

Bij een bezoekje aan Middelburg hier komen lunchen. Heel vriendelijke bediening en heel lekker eten, zeker een aanrader. 's Morgens al een koffietje gedronken op het terras zelfs hond krijgt hier een bakje water "De Luxe" (bij kom water krijgt die een bordje hondenkoekjes er bij). Iedereen wordt verwend. Heerlijk restaurant felicitaties aan uitbaters en personeel.

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eiggenwijzz, leuk ingericht. Super voor een kleine lunch of een drankje. We gaan hier nog eens komen.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op het terras een koffie/ lunch gehad. Het terras ligt midden in de stad, veel reuring, erg gezellig. Het broodje was vers, lekker, de salade op het broodje was vers gemaakt/ fris, heerlijk met het warme weer. Erg vriendelijke bediening..

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek in Middelburg zijn we hier gaan lunchen.Vriendelijke bediening en eten was verzorgd en lekker.De prijs is ook heel redelijk voor die kwaliteit van eten,gaan hier nog komen.

Reizigers die Brasserie Eiggenwijzz bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

Middelburg, Zeeland

In Brasserie Eiggenwijzz geweest? Deel je ervaringen!