“Genoten”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
30 augustus 2018 beoordeeld

Bij een bezoekje aan Middelburg hier komen lunchen. Heel vriendelijke bediening en heel lekker eten, zeker een aanrader. 's Morgens al een koffietje gedronken op het terras zelfs hond krijgt hier een bakje water "De Luxe" (bij kom water krijgt die een bordje hondenkoekjes er bij). Iedereen wordt verwend. Heerlijk restaurant felicitaties aan uitbaters en personeel.

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eiggenwijzz, leuk ingericht. Super voor een kleine lunch of een drankje. We gaan hier nog eens komen.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op het terras een koffie/ lunch gehad. Het terras ligt midden in de stad, veel reuring, erg gezellig. Het broodje was vers, lekker, de salade op het broodje was vers gemaakt/ fris, heerlijk met het warme weer. Erg vriendelijke bediening..

Datum van bezoek: juli 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek in Middelburg zijn we hier gaan lunchen.Vriendelijke bediening en eten was verzorgd en lekker.De prijs is ook heel redelijk voor die kwaliteit van eten,gaan hier nog komen.

14 augustus 2018 beoordeeld

We hadden nog geen trek dus gewoon een koffie en een cappuccino. De volgende keer komen we hier zeker een lunchen. Personeel was zeer professioneel!

Reizigers die Brasserie Eiggenwijzz bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

In Brasserie Eiggenwijzz geweest? Deel je ervaringen!