“Leuk ingericht, vriendelijke bediening”
Beoordeling van Brasserie Eiggenwijzz

Brasserie Eiggenwijzz
Geclassificeerd als nr. 15 van 127 Restaurants in Middelburg
Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eiggenwijzz, leuk ingericht. Super voor een kleine lunch of een drankje. We gaan hier nog eens komen.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op het terras een koffie/ lunch gehad. Het terras ligt midden in de stad, veel reuring, erg gezellig. Het broodje was vers, lekker, de salade op het broodje was vers gemaakt/ fris, heerlijk met het warme weer. Erg vriendelijke bediening..

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek in Middelburg zijn we hier gaan lunchen.Vriendelijke bediening en eten was verzorgd en lekker.De prijs is ook heel redelijk voor die kwaliteit van eten,gaan hier nog komen.

14 augustus 2018 beoordeeld

We hadden nog geen trek dus gewoon een koffie en een cappuccino. De volgende keer komen we hier zeker een lunchen. Personeel was zeer professioneel!

14 mei 2018 beoordeeld

Gistermiddag lekker geluncht bij Brasserie Eiggenwijzz. Een heerlijke bruin broodje gezond met een pittige tomatensoep gehad. Smaakte prima allemaal en de bediening was attent en vriendelijk.

Reizigers die Brasserie Eiggenwijzz bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

Middelburg, Zeeland

In Brasserie Eiggenwijzz geweest? Deel je ervaringen!