““No Limits”🦋”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op het terras een koffie/ lunch gehad. Het terras ligt midden in de stad, veel reuring, erg gezellig. Het broodje was vers, lekker, de salade op het broodje was vers gemaakt/ fris, heerlijk met het warme weer. Erg vriendelijke bediening..

Datum van bezoek: juli 2018

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek in Middelburg zijn we hier gaan lunchen.Vriendelijke bediening en eten was verzorgd en lekker.De prijs is ook heel redelijk voor die kwaliteit van eten,gaan hier nog komen.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 augustus 2018 beoordeeld

We hadden nog geen trek dus gewoon een koffie en een cappuccino. De volgende keer komen we hier zeker een lunchen. Personeel was zeer professioneel!

Datum van bezoek: augustus 2018
14 mei 2018 beoordeeld

Gistermiddag lekker geluncht bij Brasserie Eiggenwijzz. Een heerlijke bruin broodje gezond met een pittige tomatensoep gehad. Smaakte prima allemaal en de bediening was attent en vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2018
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het centrum van Middelburg bevindt zich dit lunch restaurant. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was er gezellig druk. Heerlijk vers (bruin) broodje met een kop soep er bij. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Aanrader voor als je Middelburg bezoekt.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Brasserie Eiggenwijzz bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

In Brasserie Eiggenwijzz geweest? Deel je ervaringen!