“Ook een tas koffie kan”
Beoordeling van Brasserie Eiggenwijzz

Brasserie Eiggenwijzz
Geclassificeerd als nr. 15 van 127 Restaurants in Middelburg
Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
14 augustus 2018 beoordeeld

We hadden nog geen trek dus gewoon een koffie en een cappuccino. De volgende keer komen we hier zeker een lunchen. Personeel was zeer professioneel!

14 mei 2018 beoordeeld

Gistermiddag lekker geluncht bij Brasserie Eiggenwijzz. Een heerlijke bruin broodje gezond met een pittige tomatensoep gehad. Smaakte prima allemaal en de bediening was attent en vriendelijk.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het centrum van Middelburg bevindt zich dit lunch restaurant. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was er gezellig druk. Heerlijk vers (bruin) broodje met een kop soep er bij. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Aanrader voor als je Middelburg bezoekt.

11 mei 2018 beoordeeld

Vanmiddag heerlijk geluncht bij Eiggenwijzz. Leuke menukaart en het eten was voortreffelijk. Heerlijk vers brood uit eigen bakkerij. En grote porties. Alles was heerlijk vers. En snelle bediening.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was geweldig!
lieve mensen !lekker eten! Perfecte bediening! Wat wil je nog meer! Een heerlijke glimlach!!

Reizigers die Brasserie Eiggenwijzz bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

Middelburg, Zeeland

In Brasserie Eiggenwijzz geweest? Deel je ervaringen!