“Nog nooit zo'n lekker chai tea latte gehad”
Beoordeling van Expresszo

Expresszo
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Koffie en thee in Middelburg
6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke ontdekking is deze koffiebar. Heerlijke koffie en chai tea latte met daarbij een fantastisch chocolade frambozen taartje.
Fijn zitten zowel binnen als buiten en personeel is vriendelijk en vlot.
Toilet is ook zeer schoon

Datum van bezoek: juli 2018

19 juni 2018 beoordeeld

Altijd als wij naar Middelburg gaan, drinken we een koffie bij Expresszo. Niet zo maar een koffie, maar de beste en lekkerste koffie in Middelburg en met liefde gemaakt. Goede en vriendelijke bediening in een leuk ingericht pand. Als de zon schijnt kan je ook buiten op het terras zitten. Wij komen hier erg graag!

Datum van bezoek: juni 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontbijtje, yoghurt met granola en een criossantje...
Koffie is echt top!!!
Personeel is vriendelijk!

Datum van bezoek: mei 2018
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk ontbeten in een schattig tentje. Lekkere koffie!
Een croissant met kaas, yoghurt mer cruesli en honing en een koffie en jus ‘d orange. Zat wel een paar uur vol hier van (:

Datum van bezoek: mei 2018
23 oktober 2017 beoordeeld

Het ontbijt en de koffie was super goed. Van binnen ziet het er ook erg gezellig uit.
Ik had er wel een hele dag kunnen zitten.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Expresszo bekeken, bekeken ook

Middelburg, Zeeland

In Expresszo geweest? Deel je ervaringen!