Beoordeeld op 31 juli 2020 via mobiele applicatie

Het was een prima verblijf. Redelijk schone kamers. Kleine ergernis is het geluid wat de deur met grote regelmaat maakt. Ontbijt was ook prima.
Vanaf het hotel is het ook weer prima te lopen naar het centrum.

Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Fijn en prima hotel. Ik geef ze een 3,5.
Hotelkamer zag er ook prima uit en er was een airco. Badkamer ook in orde, wel wat gedateerd/verouderd.

Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed: voor ieder wat wils en elke dag weer andere lekkernijen (bolussen, roombroodjes etc.).

Voldoende parkeerplek en op nog geen 10 minuten loopafstand van het centrum.
Kortom een fijn hotel!

Beoordeeld op 27 juli 2020

Ruime kamer(Junior suite) en hotel heeft een mooi centrale ligging voor uitstapjes en fietstochten. Voldoende parkeermogelijkheid voor zowel auto als ook je eventuele fiets

Bijzonder vriendelijk personeel en uitstekend gegeten.

Kamertip: we hebben gekozen voor een ruimere kamer(Junior Suite) ivm langer verblijf; aanrader
Beoordeeld op 26 juli 2020

De locatie vind ik super, op loopafstand van het centrum en lekker rustig. Het ontbijt is uitgebreid en het diner was ook prima en er is een mooi terras waar buiten eten mogelijk was. Het terras en de eetzaal zijn smaakvol ingericht met trendy meubels.
De kamer is niet zo groot maar alles zit erin en prima in verhouding met de prijs.

Beoordeeld op 25 juli 2020

Boeken, inchecken en verblijf waren eenvoudig te doen en zeer goed. Personeel zeer behulpzaam. Arrangement was goed verzorgd en het eten (1 x diner en 2 x ontbijt) smaakvol goed verzorgd. Kom zeker nog eens terug.