“Alles klopt!”

Restaurant Scherp
Geclassificeerd als nr. 2 van 121 Restaurants in Middelburg
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant scherp is gelegen in een pittoresk straatje in het historische hart van het centrum. Het restaurant is inmiddels een begrip in Zeeland, chefkok Mart Scherp verwerkt veel lokale ingredienten in zijn gerechten. Het restaurant bied ook 4 originele B&B appartementen aan,Slapen bij Scherp bied u de luxe van een hotel,de charme van een B&B en het gemak en privacy van een appartement
9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopt! Stiekem gaan wij best vaak buiten de deur eten. Na 3 minuten binnen voelden we ons al helemaal thuis. Top bediening, uitstekend tempo, fijne sfeer en geweldig eten! Beste van Zeeland tot nu toe! (Dessert met een goed verhaal ; ))

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden zes gangen. De gerechten waren zowel in volume als in samenstelling uitstekend gebalanceerd en stuk voor stuk rijk en gevarieerd in smaak. De opmaak van de borden was verrassend creatief. Het tempo van uitserveren was naar onze mening precies goed - zo’n 10/15 minuten tussen elk gerecht. De gastheer (man met tatoeages) leek goed opgeleid. Hij wist de samenstelling van de gerechten helder, vlot en met humor uit te leggen. Bovendien wordt je tijdens het diner een aantal keer leuk verrast. Wij hadden geen wijnarrangement, maar de huiswijnen waren prima. Het restaurant is gezellig aangekleed en de stoelen zijn comfortabel. Het is een restaurant dat achter hun product staat. De gastervaring is volledig uitgedacht en wordt succesvol toegepast. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelokt door de nummer 2 notering op Tripadvisor ieder een viergangendiner met bob arrangement besteld. Weggestopt op eerste verdieping bijgebouw, geen sfeer, bediening wat plichtmatig, glaasjes bob arrangement niet half maar een kwart, ėėn van de twee coquilles in het voorgerecht te zout (over van vorige dag?). Eten oké maar niet meer dan dat. Gaan hier niet meer terug.

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van 6 gangen menu in restaurant Scherp, voor ons de nr. 1 van Middelburg. Gevestigd in enkele kleine aaneengeschakelde panden is een gezellige, middelgrote gelegenheid gecreëerd waar culinaire top creaties worden geserveerd door een vriendelijk team o.l.v. eigenaresse-gastvrouw Dhani Scherp-Zapata. Ruim gesitueerde tafels met uitstekende stoelen. Redelijk prijsniveau voor de geserveerde gerechten. Ook de wijnen zijn vriendelijke geprijsd.

26 juli 2020 beoordeeld

We hebben hier afgelopen week heerlijk gegeten. De gerechten zijn goed op elkaar afgestemd en het opgemaakte bord is steeds een plaatje. Super mooi verfijnd.

Dahni is een TOP gastvrouw ze heeft veel kennis van de gerechten en de wijnen.
Zij snapt het !

Echt alles is tot in de puntjes verzorgd en zij is echt zichzelf en heeft een zeer fijne manier van werken, heel gastvrij en zij wil het iedereen naar de zin maken. Geweldig.

Bedankt Mart en Dahni

Reizigers die Restaurant Scherp bekeken, bekeken ook

In Restaurant Scherp geweest? Deel je ervaringen!