Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 1 november 2020

Leuk gelegen aan de rand van de oude stad. Parkeren (tegen betaling) in de directe omgeving geen probleem. Ontvangst kort en zakelijk.
Kamer modern ingericht, schoon, uitstekende bedden. Kluisje, flatscreen, wifi aanwezig. Uitzicht op een binnenplaats. Brandtrap loopt langs alle ramen dus die kunnen ivm insluiping bij afwezigheid niet open.
Badkamer wat aan de kleine kant maar schoon en effectief ingericht. Wel bedroevend dat er maar 1 flodderig handdoekje per persoon is.
Bar wat ongezellig ingericht. Drankenkaart erg uitgebreid. Zou ook leuk zijn geweest als er personeel was waar je je bestelling kon plaatsen. Die vonden het belangrijker om samen te eten en lieten de gasten aan hun lot over. Na drie (!) kwartier kwam er eindelijk beweging. Wat opviel was dat men onderling absoluut niet communiceerde. Niet alleen in de bar maar ook later in het restaurant. Het was helaas duidelijk dat het personeel geen enkele ervaring en/of opleiding genoten had. Zwaar minpunt voor deze vestiging van Fletcher.
Ontbijtbuffet prima, maar ook dan weer chaotisch en irritant optreden van het personeel. Is het nou werkelijk nodig om in de keuken, hoorbaar voor de gasten, tegen elkaar te lopen schreeuwen..?
Samenvattend: hotel prima, personeel ver onder de maat.

Beoordeeld op 24 september 2020

Het oude Hotel Du Commerce (dat bekt toch even beter dan Fletcher). Met een groep kamers gehuurd, prima basiskamers met een van de beste hotelbedden ooit ervaren. Tegenover het station en je loopt zo het centrum. Prima ontbijt (nu een keuzemenu en geen buffet) met gereserveerde slots. Nadelen zijn de kleine lift en onduidelijkheid na afloop over de rekening (wat 20 min uitzoekwerk kost door receptioniste). Goede parkeerfaciliteiten in de buurt.

Beoordeeld op 23 september 2020

Heel fijn geholpen ook al was het al laat op de avond. Kamer was schoon en netjes met alles wat je nodig hebt! Ook het uitzicht was mooi. Het was ook fijn dat het hotel op een goede locatie zat en goed bereikbaar is.

Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Kamer 101, 1e verdieping op de hoek. Zeer krappe kamer met aan weerskanten van het bed maar zo’n 30 cm loopruimte. Deur naar balkon is de enige manier om frisse lucht te krijgen. De zeer luidruchtige gasten op het terras van café Havenzicht zorgen dat je geen oog dicht doet tot sluitingstijd. Het verkeer wordt gedurende de nacht iets rustiger, maar blijft storend want balkondeur moet open blijven 23 graden buiten). De kamer zonder airco was bloedheet,gordijnen waren open toen we aankwamen. Douchewater liep niet snel genoeg weg. Parkeren op de kade was onduidelijk per 24 uur max. 10,60€ maar wel gerekend vanaf middernacht, niet vanaf tijdstip parkeren. Personeel informeerde hierover incorrect. Ontbijt en diner redelijk, maar personeel wat te vrijpostig. Looptijd naar centrum prima.

Beoordeeld op 11 september 2020

Wij hadden 3 nachten geboekt in een ruime familie kamer. Aan ruimte geen gebrek alleen zaten wij in een kamer waarin ook de nooduitgang zat. Resultaat dat we de eerste nacht geen oog dicht hebben gedaan vanwege het felle noodverlichtingsbordje. De ochtend erna dit aangegeven bij de receptionist en die heeft ons netjes omgeboekt naar een andere familie kamer.
Verder is het een mooi pand en ligt het heel goed tov centrum. Alleen vonden wij de prijs-kwaliteit absoluut niet in verhouding. Wij betaalde ruim € 160 per nacht. En hiervoor kregen we een ruime kamer met een goed bed. Verder hele warme kamers waarbij ramen niet goed open konden, geen koffie of thee faciliteiten op de kamer, hele kleine badkamer die na het douche helemaal blank staat. Het ontbijt was redelijk maar niet speciaal. Op 2 ochtenden was er ook maar 1 medewerker aan het werk die in zijn eentje allebei de ontbijt zalen moest bedienen, opruimen etc. Hij deed het ontzettend goed maar was allemaal erg chaotisch. Dus geen lekker begin van de dag. Al met al zeer tevreden over personeel maar absoluut niet over de faciliteiten. Van een 4- sterren hotel met dit soort prijzen mag je zeker veel meer verwachten.