Beoordeeld op 23 mei 2020 via mobiele applicatie

Op een paar aspecten van de kamer na was alles goed! Super vriendelijk en meedenkend personeel, leuk restaurant erbij, goed eten zowel diner als ontbijt. Ook nam het hotel zeer goede maatregelen tav Corona. Locatie was top! De binnenstad ligt om de hoek, het station letterlijk aan de overkant van de kleine brug. We hadden de auto achter het station geparkeerd, gratis. Je kunt dan via de fietserstunnel binnen 5/10 minuten bij het hotel zijn.
Zoals gezegd was de kamer (nr. 205) geen 4 sterren waard.
- Hij was klein (door ongelukkige plaatsing van een kast had je maar kleine doorgang) - zeer scheve vloer (koffers rolden telkens richting de muur haha)
- hard bed
- het enorme raam kwam uit op een noodtrap, waardoor ‘s nachts het raam open laten wat riskant was (kiepstand kon niet bij deze ramen).
Daarentegen was de kamer gelukkig wel schoon en de badkamer modern en ruim.
We hadden een prettig verblijf.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 8 februari 2020

Helaas ben ik niet te spreken over de overnachting. Ik werd weggestopt in een veredelde boekenkast waar ik net n paadje had om bij mijn bed te komen. Een enorme tegenstelling met de foto's die je op internet ziet

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Fijne kamer met goede bedden. Heel vriendelijke ontvangst. Ontbijt was inclusief en goed. Hotel ligt vlakbij centrum Middelburg, ideaal bij koopzondagen en 1e zondag van de maand als kunstgalerie ook open zijn en parkeren gratis is.

Beoordeeld op 6 januari 2020

Schoon, geriefelijk en lekker en gezond ontbijt en het balkon met uitzicht op het monumentale spoorwegstation verdient een pluim. Ik probeerde ook vriend van Fletcher te worden, maar op het internet werd zo moeilijk gedaan dat het mij uiteindelijk niet is gelukt. Het kostte mij veel tijd en herhaalde pogingen baatten niet. Dat was wel jammer.

Kamertip: Geniet, maar drink met mate.
Beoordeeld op 6 januari 2020

Kamer aan de binnenzijde was rustig, alleen tijdens de slaap last gehad van gesprekken die mensen hadden op de binnenplaats (echo). De bedden vielen tegen omdat deze waren doorgezakt en niet lekker lagen. Kamer viel wat tegen omdat deze op de foto groter oogde dan het in werkelijkheid was.