Beoordeeld op 11 september 2019

wij zijn dit weekend in dit hotel verbleven voor 2 nachten,geschonken door de kinderen. Was een beetje ongerust door de vorige recensie's maar totaal ongegrond voor ons, mooie aangename ruime kamer met alle hedendaags comfort en mooi ingericht en zeer goed geslapen. Uitgebreid ontbijt met lekkere koffie (en cava), gegeten in de bistro echt zeer lekker, vriendelijk personeel altijd behulpzaam, in de bar hebben we de bardame Marcella leren kennen, zeer vriendelijk, naarstig en een aangename babbel. Op zondag hebben we gefietst met de e-bikes. Zeer degelijke fietsen met een middenmotor van Bosch. Het hotel ligt zeer centraal gelegen in Middelburg, dus aangenaam wandelen en shoppen. Voor ons een dikke aanrader en voor herhaling vatbaar. Ons weekendje was meer dan geslaagd.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 10 september 2019

Veel te kleine kamer, geen airco, geen koffie- en theezetfaciliteiten, geen koelkast, geen aparte matrassen en aparte dekbedden maar een soort twijfelaar dus slecht slapen.
Merkwaardig: de vluchtroute bij calamiteiten liep door onze kamer (308).
Viersterrenhotel maar waarom is niet duidelijk. Misschien de gunstige ligging t.o.v. trein- en busstation en stadscentrum?
Kamer/prijsverhouding onaanvaardbaar. Alleen eten was niet slecht.
Spijtbetuiging bij receptie vanwege verkeerde kamer maar daarvoor kopen wij niets.

Kamertip: Alleen luxekamer misschien passabel?
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Eerst via e-mail kamer geboekt in Arnemuiden. Bij aankomst bleek er iets fout te zijn gegaan. Alleen nog kamer in Middelburg .
Om van Arnemuiden naar Middelburg te komen werd een e-bike aangeboden . Afstand 14 km. Op fiets met koffer. Beetje seniele compensatie.

Kamer / prijs onaanvaardbaar . Kamer veel te klein voor 2 personen . En weekendprijs € 150 niet in vergelijk.

De heer achter receptie Middelburg was enig persoon die goed met gasten wist om te gaan!

Doe mij maar een van de Valk hotel.

Kamertip: Neem absoluut niet kamer 310 als met z’n 2- en bent
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Kleine benauwde kamer zonder airco.
Geen koffie en thee mogelijkheden .
Geen koelkastje.
Weinig opruim plaats voor toilet benodigdheden en de haardroger los in de kast erg onhandig.
Grote kasten aan beide kanten van het bed nodigen uit om flink je hoofd te stoten.
Openslaande ramen komen uit op de brandgang je kunt zo binnen stappen erg onvrij.

Kamertip: Kleine lift . Geen airco. Geen koffie en thee mogelijkheden. Geen koelkast. Kleine kamer.
Beoordeeld op 24 augustus 2019

Over het algemeen vriendelijk personeel, mooie kamer, goed eten en drinken.
Een beetje raar was dat we zelf om ons beloofde welkomstdrankje moesten vragen en het in het fietsarrangement inbegrepen informatiepakket met diverse fiets- en wandelroutes bleek, toen we er naar hadden gevraagd niet te bestaan.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben een mooi uitzicht