Randy H
Reuver, Nederland

Super hotel!

5,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wauw, super gaaf!

Kan er heel kort in zijn, veel beter ga je niet vinden in Nederland. Prachtige verzorgde welnessruimte mooie schone kamers. Vriendelijk personeel en goed eten.

Top!

Wij komen graag terug!

Prijs kwaliteit is super in onze optiek!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn dat u genoten heeft van onze wellness.

Wij hopen u snel weer een keer terug te ontvangen in ons hotel!

^Margriet
Geen aanbetaling vereist
Restaurant
Arneville Interieur Zalen A
  • StayForLong
1.8 km van Van der Valk Hotel Middelburg
Gratis parkeren
ApartHotel Waepen van Middelburg, streetview
2.4 km van Van der Valk Hotel Middelburg
Gratis parkeren
  • Agoda.com
Meer hotels in Middelburg bekijken
Beoordeeld op 11 mei 2024 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met goede voorzieningen, zoals zwembad, wellness, fitness ruimte en mooie fietsenstalling (toegang met hotel pas) en terras. Professioneel personeel en mooie kamers. Alles werkt naar behoren. Uitstekend ontbijt. Klein aandachtspunt is de parkeervoorziening. Deze lijkt krap bemeten.
Overigens was het diner ook uitstekend en dat gold eveneens voor de bediening.

Datum van verblijf: mei 2024
Receptie Middelburg, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2024

Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat alles naar wens is geweest.
Voor uw feedback over de parkeerplaats, wij hebben tegenover het hotel een tweede parkeerplaats voor meer parkeergelegenheid. Ook hebben we daar onze laadpalen ter beschikking.
We kijken er naar uit u nogmaals als gast te mogen verwelkomen.
^Lindsay

Beoordeeld op 23 maart 2024 via mobiele applicatie

Een goed verblijf gehad van 2 nachten. Prettige kamer, helaas wel met uitzicht op een dak. Vriendelijk personeel, prachtige (gratis) wellness en uitgebreid ontbijt. Ook prettig: zeer ruim aanbod aan laadpalen voor elektrische auto’s.

Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Reisde alleen
Receptie Middelburg, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2024

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij waarderen de mooie complimenten over ons hotel en ons personeel, wij zullen deze zeker intern delen binnen ons team. Wat vervelend om te vernemen dat het uitzicht vanuit uw hotelkamer niet geheel naar wens is geweest. Wanneer u een eventueel volgende keer weer bij ons verblijft, kunnen wij altijd voor u kijken of er een kamer beschikbaar is met het uitzicht wat u als prettig ervaart. Wat goed om te vernemen dat de wellness en het ontbijtbuffet naar wens zijn geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. ^Erwin

Beoordeeld op 30 januari 2024

De start was heel lekker omdat ik ook geboekt had voor het (uitstekende) lunchbuffet. Verder vriendelijke ontvangst, mooie en heel ruime kamer, gloednieuwe heel mooie bar, vriendelijke en snelle bediening in het restaurant, lekker geslapen en goed ontbijt. Bushalte op enkele minuten en vlak daarbij Miniatuur Walcheren, ook heel interessant.

Datum van verblijf: januari 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Receptie Middelburg, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2024

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat goed om te vernemen dat alles in orde is geweest tijdens uw verblijf in ons hotel en dat de kamer naar wens is geweest. Wij waarderen de mooie complimenten over ons personeel, wij zullen deze zeker intern delen binnen ons team. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. ^Erwin

Beoordeeld op 14 januari 2024

Ik leerde zovele jaren geleden de Vandervalk Hotels voor het eerst kennen toen deze in Middelburg opende.Bij onze eerste kennismaking was dit meteen een schot in de roos.Prachtig hotel met nette ,klassevolle maar toch rustgevende kamers,heerlijk en verzorgd diner en lekker ontbijt.Daarbij supervriendelijke mensen,zowel aan de balie,als in restaurant ,als de schoonmaak.En nu...jaren en ongeveer 80 verschillende vandervalk hotels verder,blijven jullie onze lieveling.Ik mocht nu een weekendje bij jullie verblijven met de dochter en het was weer genieten van begin tot einde.De kamer en badkamer heel netjes en van alles voorzien.Alles lijkt nog nieuw.Beide avonden werden we verwend met eerlijke,heerlijke gerechten,voor elk wat wils,de gewone snitsel,maar ook de overheerlijke coquille en gamba! Fijn voor de fijnproevers! De gemeende vriendelijke bediening maakt je avond compleet.Het superontbijt is een goed begin van de dag.Wel spijtig dat de vorige bar niet meer open is,we vonden deze net iets gezelliger en warmer,maar ieder zijn smaak natuurlijk en stijlen veranderen constant.Het zwembad en sauna kunnen we om gezondheidsredenen niet gebruiken en zit in prijs inbegrepen,mss pasje met bijbetaling als je deze wil gebruiken,net iets fijner voor de anderen.Maar wij hebben genoten,volop,en willen iedereen bedanken die weer eens zijn steentje bijdroeg aan ons mama-dochtermoment.Jullie blijven de Top BEDANKT!!! Renilde en Joke

Kamertip: Probeer zeker eens iets anders van het menu. Middelburg en Vlissingen zeer fijn om te winkelen
Datum van verblijf: januari 2024
Receptie Middelburg, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2024

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zien u graag weer eens terug. ^Dilana

Beoordeeld op 21 oktober 2023 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel

Bij binnenkomst al direct een Wow effect
En de mensen van de Front Office heel vriendelijk net als de FB Managers

De Hotelkamer Mooi en ruim en heerlijke bedden sliep als een roos

En dan het mooiste : Wellness & Spa
Daar kom ik voor terug Wat gaaf

Ontbijt ruime keuze

als er iets misgaat een drankenbon super aardig

Tips voor hotel :
> Koffie kan echt beter
> Jammer dat je niet een VIP
of iets luxer drinken kan bestellen met je bon

Kamertip: Vermijd drukte bij Ontbijt Koffie kan beter
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde alleen
Receptie Middelburg, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2023

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en voor de tijd en moeite die u hiervoor heeft genomen. Wij waarderen de mooie complimenten over ons personeel, wij zullen deze zeker intern delen binnen ons team. Wat goed om te vernemen dat u zo genoten heeft van onze faciliteiten en tijdens het ontbijt. Uw tips betreffende de koffie en de bon hebben wij genoteerd, wij zullen deze intern bespreekbaar maken. Graag tot een volgende keer. ^Erwin