Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (911)
Beoordelingen filteren
911 resultaten
Waardering van reizigers
539
302
53
10
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
539
302
53
10
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 911 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juni 2020

Goed, degelijk en schoon hotel. Vriendelijke ontvangst door de medewerksters van de receptie. In het hotel, bar/restaurant medewerk(sters) eveneens goed gehumeurd en behulpzaam. Helaas betekent hier ook ( ik hoop tijdelijk) coronatijd- slecht ontbijt!
Mooie kamers met goede geluidsisolatie.

Datum van verblijf: juni 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Jost1613
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Valkmiddelburg, Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2020

Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent ontvangen in ons hotel. Gelukkig is het ontbijtbuffet weer terug vanaf deze week, dus is dat voor de toekomst opgelost. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. ^Lisa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2020

Wat een kamer! Supergoot, megabed, 2 relaxstoelen, bubbelbad, dubbele douche met verrassingsstralen en een sauna. Daarnaast een megabalkon met ligstoelen. Echt heerlijk. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Het was nog in corona-tijd, met diverse beperkingen. Met name het ontbijt was duidelijk minder, geen buffet, veel minder keus, en toch dezelfde prijs.
Daarnaast was de tijdelijke koelwagen een herriemaker, waardoor op het balkon het niet zo lekker toeven was dan normaliter.

Datum van verblijf: mei 2020
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Manfred P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Valkmiddelburg, Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2020

Wat fijn om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest en dat u helemaal tot rust bent gekomen in één van onze suites! Graag tot een volgende keer. ^Sharon

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juni 2020

Goedemiddag, bij het reserveren van * de kamer had ik de verkeerde bedden geboekt. Paar keer gebeld om een oplossing hierin te zoeken. Echter de oplossing kwam bij inchecken.
Ontbijt - echt slecht - en zenuwachtige manager waarvan de telefoon constant afgaat in de eetzaal.
Bediening- te jong advies geef meer begeleiding. Ben overal niet tevreden . Kunt u mij bellen. Graag mail adres aanpassen naar a.donders@planet.nl

Datum van verblijf: mei 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank ariedonders
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 april 2020

Het eten was alleen dit keer niet zo patat was mega veel zout, maar ondanks goed verblijf gehad. Het was erg rustig vanwege de Corona uitbraak. Maar alles was goed geregeld je hoeft bijna geen contact te hebben.

Datum van verblijf: april 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Dennishtt8
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Valkmiddelburg, Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2020

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Het is jammer om te vernemen dat de patat te zout was. doen uiteraard ons uiterste best om de beste kwaliteit te bieden in de huidige situatie. Desondanks hopen wij dat u ons hotel een tweede kans wilt geven. Graag tot ziens! ^Sharon

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Een mooi hotel. Wij wilden even een snelle lunch. Hadden weinig tijd maar daar werd uitstekend op ingespeeld. Ik vond alleen de 2 kleine boterhammen onder de kroket er een beetje zielig uit zien! Maar verder prima.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank dolfb368
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Valkmiddelburg, Front Office van Van der Valk Hotel Middelburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat de lunch in de smaak is gevallen. Wij zullen uw opmerking intern opnemen. Hopelijk zien wij u nog eens terug! ^Iris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken