TripAdvisor

“Leuk en lekker ”
Beoordeling van Restaurant Basalt

Restaurant Basalt
Geclassificeerd als nr. 5 van 137 Restaurants in Middelburg
Beschrijving: Bij Restaurant Basalt serveren we markt verse vis. We gebruiken veel streekproducten en koken met de seizoenen mee. Wij serveren voornamelijk visgerechten, maar ook voor een exclusief stukje vlees kunt u bij ons terecht.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren Basalt bezocht met wat vrienden. Een unieke locatie, een mooie setting, uitermate gezellig met vriendelijke ontvangst. Een mooie kaart met keuze. De mosseltjes natuur zijn een aanrader, zeker met bijhorend Basalt bier ! Echt goed... T

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed visrestaurant. Geweldig lekker gegeten! Een aanrader! Voor het eerst kreeft gegeten, heerlijk. De Mosselen waren ook top!

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was het weer slecht die dag , gelukkig hadden wij na een tip van vrienden over Basalt een tafel gereserveerd wat het zat echt vol . Vriendelijk ontvangst en een mooi plekje aan het raam . Wij hebben gekozen voor de Fruits de Mer de Luxe . Voldoende heerlijke producten inclusief kreeft echter qua smaak hebben we het meest genoten van de Noordzeekrabscharen , heerlijk . De fles witte huiswijn maakkte het geheel compleet . De dames in de bediening waren zeer vriendelijk zeker op het moment dat er een 2e bij kwam zodat er iets meer gelegenheid gegeven werd om wat meer aandacht aan de gasten te geven . Het restaurant ligt in een zijstraat van de grote winkelstraat Lange Delft even zoeken maar absoluut de moeite waard.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een zeer goed adres voor een visliefhebber. Lekker gegeten, zowel voor-, als hoofd-, als nagerecht. Vriendelijk personeel. Vooraf reserveren is nodig. Wij kunnen dit echt wel aanraden!

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier mensen 1 x vlees, 3 x vis genuttigd. Heeerlijk gegeten. Terwijl we aten werd een leger mensen de deur gewezen, want ‘vol’. Opvallend: waar we een avond gepland hadden, stonden we vrij snel buiten. Bediening was zeer vriendelijk maar ging allemaal vrij snel.

Reizigers die Restaurant Basalt bekeken, bekeken ook

In Restaurant Basalt geweest? Deel je ervaringen!