Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

Prima rustig hotel aan de rand van Middelburg voor een goede prijs. In mooi oud pand. Schone ruime kamer. Goed bed. Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel.
Op loopafstand van het prachtige oude centrum. Komen graag eens terug.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het was echt heerlijk genieten in loskade hotel!
Onderkomen was echt goed, net als de gastvrijheid! Volgende ochtend is de kwaliteit doorgezet, top ontbijt.
Goede bezoek tips in Middelburg.
Dank voor het goede zorgen!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 september 2019

De afgelopen zes maanden heb ik voor mijn werk met veel plezier twee-wekelijks in dit hotel verbleven. Loskade 45 is een klein en fijn hotel. De kamers zijn licht, modern, beetje Scandinavisch, ingericht en hebben schone, nieuwe badkamers en prima bedden. De locatie is rustig, maar toch direct in het oude centrum. Mikkie, Bart en het team zorgen ervoor dat je geen hotelgevoel hebt, maar dat het meer lijkt dat je bij goede kennissen logeert. Van harte aanbevolen!

Kamertip: De kamers aan de voorkant hebben uitzicht op het Kanaal door Walcheren, de kamers op de eerste verdieping hebben hogere plafonds.
Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 september 2019 via mobiele applicatie

Ons gezin had 3 kamers nodig. Alle kamers zijn ruim en voorzien van het comfort in een moderne tijd. Een inloopdouche, lavabo en toilet in de badkamer. Een bed, tafel, stoel en drank is mogelijk op de kamer. Daarnaast heb je nog ruim de plaats. 's Nachts is het er rustig en op een 10 minuten stappen sta je in het centrum. Een aanrader voor iedereen die comfort en rust bij elkaar wil hebben.

Datum van verblijf: augustus 2019
Loskade45, Manager van Loskade 45 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Dank u voor uw gezelligheid en review.
Wie weet tot een volgende keer.

Bart

Beoordeeld op 11 april 2019

We sliepen er twee nachten tot volle tevredenheid. Mooie grote kamer, ruime badkamer, goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Tegenover het station, dat kwam prima uit. Wie van persoonlijke service houdt en niet van grootschaligheid, vindt er een prima adres.

Datum van verblijf: april 2019