Beoordeeld op 22 augustus 2018

het hotel ligt op loop afstand van het prachtige centrum van Middelburg en het is er heerlijk rustig.Prima service en een goed ontbijt. de kamers waren klein en de trap er naar toe is steil.ik weet niet of er een plaats was om buiten te zitten, die is ons niet aangeboden.

Kamertip: vraag om een grotere kamer
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018

Ruime kamer, heel netjes.
Geen lawaai van buiten of van in het hotel.
Heerlijk ontbijtbuffet.
Spijtige genoeg was de waard vergeten ons te vertellen hoe we 's avonds naar binnen geraakten als hij de zaak had afgesloten. Geen geluk met de code die hij ons had gegeven. Bleek dat we ons kamerpasje alleen maar tegen het slot hoefden te houden.
Geen code, geen gleuf zoeken.

Kamertip: vraag naar een ruime kamer
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2018

Het hotel is makkelijk bereikbaar, ligt mooi en vlakbij het centrum. Zeer vriendelijke ontvangst en kregen zomaar een mooiere kamer dan we gereserveerd hadden! Kamer was ruim en schoon. Ontbijt was goed verzorgd.

Kamertip: Kamer aan achterzijde rustig en ruim
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend gelegen tegenover het station met genoeg parkeerplaatsen. De kamers waren vrij klein maar erg schoon en het bed was erg comfortabel. Het ontbijtaanbod was klein maar voldoende. De eigenaar was zelfs zo vriendelijk om speciaal voor ons extra eieren te bakken.

Het enige minpunt aan dit hotel zijn de steile trappen voor een jong stel geen probleem maar voor oudere gasten kan dit vervelend zijn

Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

zeer goed hotel gunstige ligging vlakbij station en centrum ...prima kamers schoon goed bed en een zeer vriendelijke gastheer wij komen hier zeer zeker terug ...fred en quirien sloof uit Gouda....zo lekker ontbijten en dan met een goed gevoel back home

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde alleen