“Lekkere, snelle hap!”
Beoordeling van Manneken Pis Bakkerstraat

Manneken Pis Bakkerstraat
Geclassificeerd als nr. 144 van 839 Restaurants in Utrecht
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar een concert kwamen we langs deze Vlaamse friettent. Met een vriendin die een glutenintolerantie heeft, kon ik hier prima eten. Van de 21 soorten sausjes, bevat er slechts 1 gluten. De friet was lekker gebakken en de Vlaamse mayonaise smaakt romig en lekker. Je kunt kiezen uit 3 formaten zakken friet.
Alles is prima betaalbaar!

Datum van bezoek: april 2019

28 januari 2019 beoordeeld

Nee, was niet zoals eerst
Heel jammer maar is zonde van je geld
Duur en smakeloos
Heeft even goede Naam maar is het niet Meer

Datum van bezoek: januari 2019
daisyvtw, Public Relations Manager van Manneken Pis Bakkerstraat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

Beste,

Wat jammer dat u teleurgesteld bent over de friet van Manneken Pis. Zou u mij misschien een mailtje willen sturen met wat verdere informatie? Mijn e-mail adres is daisy@mannekenpis.nl

Daisy van ‘t Wout
Manneken Pis BV

13 november 2018 beoordeeld

Ronduit de lekkerste patat die ik ooit heb gegeten in Utrecht! Goede service, vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: november 2018
daisyvtw, Public Relations Manager van Manneken Pis Bakkerstraat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Beste,
Wat super om te lezen dat u zo enthousiast bent over Manneken Pis, hartstikke bedankt!
Graag tot de volgende keer.

Daisy
Manneken Pis

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Of je nu een frans frietje of een dikke vlaamse friet lekker vindt.....smaken verschillen. Ik ben van de meer traditionele friet, lekker doorbakken. De vlaamse friet van manneken pis vind ik persoonlijk net een aardappel in een te kort gebakken bruin jasje. Ik haal er echter altijd een gehaktstaaf uit de automatiek, lekker en kost maar €1.
Maar gezien de rijen zijn er genoeg mensen die de friet wel lekker vinden.

Datum van bezoek: februari 2018
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen niet dikwijls in Utrecht, maar als we er zijn, dan móeten we even een patatje halen op de Bakkerstraat. Goede kwaliteit en altijd vriendelijk personeel!!!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Manneken Pis Bakkerstraat bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Manneken Pis Bakkerstraat geweest? Deel je ervaringen!