“Aanrader!”

ma 21-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 199 van 858 Restaurants in Utrecht
14 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, we hadden allerlei schaaltjes besteld, waardoor we kennis hebben gemaakt met verschillende smaken. Het eten was vers,lekker gekruid,met zorg bereid.

Datum van bezoek: september 2019

28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn Syrische vriend en ik hoorden van de nieuwe kaart bij De Baai en wilden die wel eens uitproberen! Negen hapjes geproefd en lekker gegeten, maar wat vooral opviel was de ontzettend attente bediening. De sauvignon blanc was wat aan de prijs (€ 5,75) maar het gratis glas water met ijs en citroen erbij maakt veel goed. Gezellige ambiance in deze strandpaviljoen-achtige zaak, met goede muziek! Buiten mag met dit weer wel een parasolletje worden geplaatst. Wij zijn uiteindelijk binnen gaan zitten omdat het iets te warm was... Maar over het algemeen: top! Zeer de moeite waard voor Nederlanders om de Syrische keuken uit te proberen. :)

Datum van bezoek: juni 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De Baai is al jarenlang onze vaste stek voor een biertje op zater- of zondagmiddag. Het eten was al langere tijd niet onze favoriet. De nieuwe menukaart, met Syrische gerechtjes, is uitstekende keuze geweest. Verrassende kaart met heerlijke smaken. Zeer de moeite waard.

Datum van bezoek: juni 2019
9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar met 6 personen gereserveerd. Onze Amerikaanse familie op sleeptouw genomen ri dit leuke kleine restaurant. Er is een " Syrische " menukaart gekomen sinds kort. Dus wij laten ons verrassen ;-). Na een vriendelijk ontvangst een gezellige tafel gekregen midden in het restaurant. Na een drankje de kaart gekregen met een duidelijke uitleg van de nieuwe opzet. Het is een vorm van tapas geworden waarbij het advies is om 2 gerechtjes te bestellen. We hebben diverse keuzes gemaakt zowel vis/vlees als vegetarisch. Alles was erg smaakvol en voldoende. Heerlijk gaar en goed van smaak. Zeker een aanrader!!! Veel succes met deze opzet...

Datum van bezoek: mei 2019
24 maart 2019 beoordeeld

Prima gegeten in deze "strandtent". Leuke locatie aan het water. Eten is goed. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Mezze Bij de Baai bekeken, bekeken ook

De Meern, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Mezze Bij de Baai geweest? Deel je ervaringen!