“Super relaxed”

Surya Utrecht
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 301 van 830 Restaurants in Utrecht
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super relaxed en hip ingericht. Heerlijk Nepalees, Indiaas gegegeten. Volgende keer weer als ik in Utrecht ben!

Datum van bezoek: maart 2019

21 januari 2019 beoordeeld

Heerlijke Indiase gerechten in een modern restaurant. De diverse gerechten waren van goede kwaliteit, het personeel heel aardig maar niet altijd even efficiënt (maar dat hoort er ook een beetje bij). De prijs wellicht iets hoger dan de gemiddelde Indiër maar zeker de moeite waard. Weer eens wat anders om de maaltijd te beginnen met een lekkere cocktail. Een aanwinst voor Utrecht en we komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: januari 2019
SuryaManagement, Eigenaar van Surya Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Beste Christel,

Bedankt voor jullie recensie. Fijn om te horen dat jullie een fijne avond bij ons hebben gehad.
We kijken er naar uit jullie nog eens te mogen verwelkomen.

Team Surya

21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker gegeten. Personeel spreekt voornamelijk Engels. Wij zaten op de tocht maar kregen direct een andere tafel toen we het vroegen. Vooraf krijgt iedereen gratis papadums met 3 verschillende dips, waarbij goed wordt gezegd dat de groene dip erg pittig is. Wat wij prettig vonden is dat ons gevraagd werd of we de menukaart al wilden of dat we daar nog even mee wilden wachten. Wij hebben beiden een curry gerecht op. Dit wordt geserveerd met basmatirijst en een kleine salade. Helaas zat er geen dressing op de salade, dit zou er echt wel op mogen. De curry’s waren lekker. Wij kunnen dit restaurant zeker aanraden. Wij zagen op de rekening een bijgerecht staan wat wij niet hadden besteld, toen we dit aangaven werd dit ook direct eraf gehaald. Het restaurant heeft een mooie aankleding. Ik zou zeggen, ga dr zeker heen.

Beste Kristel,

Wat fijn om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad. Wat betreft de dressing; we zullen dit zeker intern even bespreken. We streven namelijk altijd naar verbetering. We zien jullie graag een volgend keer weer.

Team Surya

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag fantastisch gegeten bij Surya. Leuke inrichting, gedempt licht, rustige muziek (niet storend, geen tingeltangel crap). Bediening door keurig Engels sprekende Italianen.
Voorgerecht traditionele king prawns met chilisaus. Dit is een gerecht waar niet veel mis aan kan gaan, maar Surya weet er toch iets bijzonders van te maken door de kop en romp van de garnaal te splitsen, waardoor je een soort T-vormig dingetje krijgt.
Als hoofdgerecht wilden wij het pittigste gerecht dat ze hadden. Dat stond niet op de kaart, maar was uiteraard wel beschikbaar: Curry Vindaloo. We hebben zowel de kip als de lam variant genomen en beide waren uitstekend van kwaliteit. Na in 20 verschillende Indiase restaurants Vindaloo gegeten te hebben kan ik met recht zeggen dat dit veruit de heetste variant is die ik ooit heb gegeten (zowel in binnen- als buitenland). Zelfs voor iemand die van superheet eten houd was dit echt iets waar ik moeite mee had! Gelukkig prima af te blussen met Raita en Chutney.

De traditionele Kulfi als nagerecht was ook goed van smaak (niet zo mierezoet als je hem vaak krijgt).

Al met al uitstekend getafeld en een die op het lijstje van favoriete restaurants mag komen.

Datum van bezoek: januari 2019
SuryaManagement, Eigenaar van Surya Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2019

Beste Rob,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad bij ons.
We staan met liefde op jullie lijstje met favoriete restaurants en jullie zijn uiteraard altijd welkom om t komen genieten van de pittige Vindaloo!

Team Surya Utrecht

10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn moeder heb ik hier gegeten. Het restaurant is mooi en best ruim opgezet. De bediening is erg vriendelijk en werkt hard. Ze doen echt hun best voor je. Ik werd goed geadviseerd over wat ik wel en niet kan eten ivm lactose intolerantie. Daar word ik altijd heel blij van. Verder hadden we een heerlijk Australisch wijntje. En alles boven alles: het eten is heerlijk!

Datum van bezoek: december 2018
SuryaManagement, Manager van Surya Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Beste,

Bedankt voor uw fijne review. We vinden het erg fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben gehad, daar doen we het voor!

Team Surya Utrecht

Reizigers die Surya Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Zeist, Utrecht Province

In Surya Utrecht geweest? Deel je ervaringen!