“Leuk idee, uitvoering kan beter”
Beoordeling van MannekenPis Vredenburg

MannekenPis Vredenburg
Geclassificeerd als nr. 9 van 16 Snelle hap in Utrecht
22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Utrecht viel mijn oog op de leuk ogende cafetariazaken van Manneken pis.
Ook grappig vond ik de namen voor de porties patat: Obelix (de grootste), Urbanus en Schanulleke voor de kleinste (dat poppetje van Wiske).
Ik wilde eerst de grootste portie bestellen, maar de medewerker vertelde me er meteen bij dat dit wel 1 kilo patat was. Dus maar gekozen voor de middelste optie.
De snack was erg lekker (bami) maar de patat viel wat tegen.
Het waren wel lekkere dikke frieten, maar ze smaakten erg melig.
Als dit nog beter zou zijn, dan is het een prima zaakje om vaker terug te komen.

Datum van bezoek: mei 2019

3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine friet “oorlog” met uitjes. De frites was niet krokant, niet warm genoeg én onder de bovenste laag was de rest compleet verzopen onder de pindasaus. Personeel vriendelijk, snel geholpen maar de frites een teleurstelling.

Datum van bezoek: januari 2019
daisyvtw, Public Relations Manager van MannekenPis Vredenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Beste,

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was over de patat van Manneken Pis.
Zou u mij misschien een mailtje willen sturen met wat meer informatie, evt over het personeel waardoor u geholpen bent etc.?
Mijn e-mail adres is: daisy@mannekenpis.nl

21 november 2018 beoordeeld

Friet in 3 formaten. De kleinste portie is al meeeer dan voldoende voor 1 persoon. De grootste kun je met gemak met 2a 3 personen van eten. Je bestelt eerst en moet dan weer in de rij voor het ophalen van je bestelling. Dit zou wat sneller moeten kunnen. Keuze uit veel verschillende sauzen.
Persoonlijk vind ik vlaamse friet altijd een beetje melig van binnen maar verder is het prima friet en prima gebakken.

Datum van bezoek: november 2018
daisyvtw, Public Relations Manager van MannekenPis Vredenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Dag,
Bedankt voor uw positieve beoordeling, graag tot de volgende keer.

12 november 2018 beoordeeld

Super kwaliteit frites die in ruime porties worden geserveerd.
De frites zijn in drie maten verkrijgbaar maar voor de grootste maat moet je wel een reuze honger hebben.

Datum van bezoek: november 2018

Beste,
Bedankt voor uw positieve reactie.

Graag tot een volgende keer.

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk patatje, veel keuze uit sausjes. Het personeel is prettig, werkt snel en efficiënt. Schoon

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die MannekenPis Vredenburg bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In MannekenPis Vredenburg geweest? Deel je ervaringen!