Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

De recensies waren top, maar helaas klopte dit niet helemaal. Kamer de luxe was groot en ruim en schoon, maar voor de rest niet top.
- afstand zeker veel verder dan beschreven, we hebben het hotel geboekt vanwege de goede locatie, maar helaas....het was vrij ver naar station/Beatrix theater. Gelukkig konden we (gebrekkige) fietsen huren zodat we op tijd in het theater waren

- ontbijt moest op kamer. Je kunt dan dus niet zelf kiezen, verder goed,maar dus zeer weinig keuze, van alles 1 en koffie zelf maken.

- geen centrale receptie, alleen via een 06-nr bereikbaar.

- 2 hele lange stijle trappen naar boven.
Geen lift.
- kleine badkamer.

+ fijne bedden
+ schoon

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Midden in het centrum en toch rustig. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam tijdens verblijf. Klassiek ingerichte kamers met sfeer, passend bij een monumentaal pand aan de gracht. Lekker ontbijt. Relaxed verblijf dus.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 31 oktober 2016

We logeerden in de ruime gezellige kamer voorzien van 4 bedden met ons gezin. Super ontvangst, super locatie en super ontbijt.
Uiterst tevreden en een echte aanrader met veel ruimte in deze toffe stad Utrecht

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 20 september 2016

Erg fijne service ervaren. Prettig personeel wat mee denkt en helpt. Utrecht is ook een leuke stad met gezellig stadcentrum. Ideaal voor een nachtje weg. Zou er zo opnieuw heengaan als ik naar Utrecht ga.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

Het is echt een beleving om in het centrum, eigenlijk het hart van de stad, de oude gracht te bezoeken, je kan dat doen door middel van een rondvaart bood, die langs alle mooie en gezellige plekjes voert, je kunt dan eventueel een keuze maken om een terras
te bezoeken aan een van de werven die aan de oude gracht liggen, in tegenstel met Amsterdam erg toegankelijk door middel van trappen of het aan leggen van een bootje.
de tocht voert je langs prachtige plekken natuur over mooie singels die pas weer gerestaureerd zijn en van lelijke auto wegen weer singels zijn zoals vroeger.
aan de werven waren vroeger allerlei bedrijven gevestigd, ik kan me nog de geuren herinneren toen ik als kind over de werven liep van een chinees fabriekje die tofu maakten een soort witte kaas van soja, in witte lappen gewikkeld en op grote in mijn ogen van een klein jongen stellages lagen. verder werden de kelders veelal gebruikt als opslag plaats sommigen voor bedrijven of particulier met kano,s en van de bioscoop het Rembrandt theater die vol lagen met grote geschilderde film reclame, voor mij was dat een verborgen plaats met allemaal schatten met schilderijen van filmhelden, het waren ook plekken voor ons kinderen om een soort clubhuis van te maken, en voor de eerste schuchtere kusjes aan je geliefde, Ja mooie herinneringen.
het begon on de jaren 60/70 dat de horeca ook deze plekken ontdekten, een van de eerste koffie shops The Caverne genoemd naar de plek waar de Beatles speelde in Liverpool, en later de Saressani, en er kwamen Cafe's disco's restaurantjes een van een goede vriend van mij Mario een Italiaan met zijn Ill Posto prachtige man met hart voor de horeca nu voort gezet door zijn zonen, als je omhoog kijkt zal je op je tocht de prachtigste gebouwen zien het stadhuis van Utrecht mooi bank gebouwen en vele winkels, je komt ook langs de oude vismarkt en de dom toren, je kijkt je ogen uit, en je zal begrijpen waarom mensen uit Utrecht zo trots zijn en houden van hun stad.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde alleen