“Echte avond uit”
Beoordeling van WT Urban Kitchen

WT Urban Kitchen
Geclassificeerd als nr. 11 van 858 Restaurants in Utrecht
5 weken geleden beoordeeld

Uit eten in de watertoren is een feestje. De sfeer, het eten en de aandacht van het personeel maken de avond compleet. Wij hebben de voorkeur voor de negende verdieping, naast de keuken en een intieme sfeer. Het eten is bijzonder lekker, mooi gepresenteerd en goed doordacht. Het personeel weet veel over het eten en de bijpassende wijnen, ze nemen echt de tijd.
Kortom, een echte avond uit beleef je bij de watertoren!

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier geluncht en weer genoten van het geweldige uitzicht in combinatie met de verrassende geraffineerde gerechten met prachtige wijnen. Fijne attente bediening. Aanrader!

17 augustus 2019 beoordeeld

Omdat de 10e verdieping lang van te voren vol zit hebben we op de 9e verdieping gegeten. We kozen het 6 gangen menu met bijpassend wijnarrangement (halve glaasjes ook mogelijk). Elk gerecht was prachtig opgemaakt en smakelijk. De bediening is enthousiast en ongedwongen. Dessert en koffie hebben we wel op de 10e gedaan, omdat er een tafeltje vrij was gekomen. Leuk initiatief! Wij hebben een smakelijke en gezellige avond gehad en komen zeker terug voor lunch of diner!

7 augustus 2019 beoordeeld

Ter afsluiting van onze vakantie hier met drie man geweest. Bij reservering werd gezegd dat we op de 9e verdieping zouden zitten, maar daar aangekomen bleek dat door het mooie weer het terras op de 10e ook open was gedaan. Dus we konden buiten zitten met prachtig uitzicht op het centrum van Utrecht. We kozen voor het 6-gangen menu, geen wijn arrangement, maar een fles wit en rood uitgezocht. De kwaliteit van het eten is prima, we hebben hier heerlijk gegeten. Gerechten worden mooi gepresenteerd, zowel qua uitleg van de bediening, als op het bord. De bediening is mss jong, maar gezellig en informeel, zonder familiair te worden, helemaal goed wat ons betreft. Een aantal reviews gaf aan dat de hoeveelheid eten te gering was, dat vonden wij iig niet, ook mijn zoon van 24 (en die kunnen toch aardig eten op die leeftijd) had geen klachten. Als ik dan toch een klein minpuntje moet noemen: in het begin zat er vrij veel tijd tussen de gerechten, alsof de keuken de snelheid van bediening tussen de diverse tafels aan het synchroniseren was. Vanaf de chefs special was het weer prima, en uiteindelijk heeft het ons eigenlijk ook niet echt gestoord.
Kosten van al dit lekkers was € 250, niet echt goedkoop, maar gezien het gebodene ook niet overdreven. Al met al voor herhaling vatbaar.

10 juli 2019 beoordeeld

Met familie surprise menu gekozen. Het zijn bijzondere gerechten, in kleine hoeveelheden. Met wat moeite extra brood kunnen krijgen, om de grooteters wat extras te kunnen geven.
Het uitzicht is fenomenaal, met een schitterende buiten omloop, maar voor degenen die in juni/ juli in de ondergaande zon kijken, ondoenlijk , ook met zonnebril op: waarom geen zonneschermen aanwezig zijn , begrijp ik werkelijk niet.
Een tweede groot bezwaar vind ik de veel te lange wachttijd tussen de gerechten door!
Om 18 : 00 beginnen en pas om 23:00 uur klaar voor een 6 gangen menu, is belachelijk. Derhalve ook geen koffie genomen!

Kortom keuken is prima , logistiek en bediening zeer matig met een stevig prijskaartje, op een schitterende locatie bij bewolkt weer.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die WT Urban Kitchen bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In WT Urban Kitchen geweest? Deel je ervaringen!