“Diner with a view”
Beoordeling van WT Urban Kitchen

WT Urban Kitchen
Geclassificeerd als nr. 9 van 806 Restaurants in Utrecht
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst hier gegeten met vrienden. We zaten op de 10e etage met een geweldig uitzicht over de stad. We aten een 4 gangen diner met wijnarrangement. Het eten was erg lekker, goed verzorgd. De wijnen erg goed en het personeel vriendelijk en vakkundig. De vegetariër onder ons was ook erg onder de indruk van de gerechten. De kwaliteit en prijs zijn hier goed in verhouding. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019

6 maart 2019 beoordeeld

Dit restaurant is gevestigd een een oude watertoren. Je kunt eten in het voormalige waterreservoir of op het dak met een prachtig uitzicht rondom. Het eten is voortreffelijk met een goede verhouding van de smaken in de diverse gangen. Een aanrader.

26 februari 2019 beoordeeld

Wat een fijne plek: heerlijke verrassende gerechten, ontzettend vriendelijke bediening en prachtig uitzicht over de stad. De prijs-kwaliteitverhouding is heel goed. Een van de beste restaurants van Utrecht.

Datum van bezoek: januari 2019
18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep vrijwilligers uit onze vereniging gegeten in de Watertoren. Helaas niet op de hoogste verdieping met het mooiste uitzicht, maar de ruimte in de voormalige wateropslag mag er qua ambiance ook zijn.

Het eten was erg lekker. Enige minpuntje voor een grote eter is misschien de porties ... het zou wel iets meer mogen.

Geen idee wat de kosten p.p. voor deze avond zijn geweest, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.

Hint: reserveren is een must. Voor een doordeweekse dag was het zeer druk.

12 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk eten en een goed prijs/kwaliteitsverhouding. Wel reserveren want het is altijd volgeboekt op deze bijna mooiste locatie van Utrecht.

Reizigers die WT Urban Kitchen bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In WT Urban Kitchen geweest? Deel je ervaringen!