“Pizza lunch bij Fusto d'Oro”
Beoordeling van Fusto D’oro

Fusto D’oro
Geclassificeerd als nr. 588 van 856 Restaurants in Utrecht
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Daar het mooi weer was streken we neer op het terras van pizzeria Fusto d'Oro.
Een heerlijk terras aan de oude gracht met uitzicht op kano vaarders en rondvaart boten.
We gingen voor een pizza en bestelden een karafje rode wijn bij de vriendelijke ober, de redelijke huiswijn was net als de pizza's behoorlijk aan de prijs.
De bestelde pizza's waren niet slecht maar sprongen er ook niet uit.
Al met al, prima om even wat te drinken en snel een pizzaatje op te peuzelen maar niet meer dan dat.

Datum van bezoek: september 2019

26 juni 2019 beoordeeld

Gisteravond op het terras gezeten voor een hapje en een drankje. Toen er een tafeltje vrijkwam aan de gracht, verhuisden wij naar dat tafeltje. Meteen kwam er een ober op ons af en werd ons verteld dat wij dat niet konden doen omdat onze bestelling dus al op een ander tafelnummer stond genoteerd. Dat viel niet anders te regelen. Bovendien was het niet de bedoeling dat gasten op eigen houtje zomaar ergens anders op het terras gingen zitten. Dan wilde “iedereen” wel verhuizen. Zij maakten de regels, wij, als klant, hadden ons maar te voegen.
Deze hele toestand getuigt van een grote mate van inflexibiliteit en slecht gastheerschap. Dit is niet de manier waarop je met klanten omgaat. Dit personeel heeft werkelijk geen kaas gegeten van het begrip “de klant is koning”. De onbeschofte manier van omgaan met deze situatie heeft er toe bijgedragen dat ik dit restaurant zeker niet zal recommanderen, laat staan dat ik daar ooit nog één stap naar binnen zal zetten!

Datum van bezoek: juni 2019
31 maart 2019 beoordeeld

Bij een Italiaans restaurant denk je in eerste instantie aan pizza, maar hier kan je ook zeer goed een lekker gegrild stuk vlees eten. Gezellige omgeving, zowel wel binnen als ook buiten en een goede en vlotte bediening.

Datum van bezoek: maart 2019
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke locatie langs de gracht. Helaas is het eten niet aan te raden. Een waterige tomatensoep voor € 5 en een dunne pizza met weinig ingrediënten
Elk blik soep uit de supermarkt smaakt beter en en diepgevroren pizza met wat extra ansjovis zou ook beter smaken.
Daarbij dure drank van dezelfde kwaliteit

Datum van bezoek: augustus 2018
16 augustus 2018 beoordeeld

Italiaanse bol carpaccio: klef, oud en opgewarmd. Matig beleg en vreselijk veel sla.....
Geklaagd, maar er werd verder niet op ingegaan. Mensen, Utrecht kent nog veel meer heerlijke lunchadressen en bespaar je een erge teleurstelling

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Fusto D’oro bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Fusto D’oro geweest? Deel je ervaringen!