“Team uitje”
Beoordeling van Mysterium Escape Room

Mysterium Escape Room
Geclassificeerd als nr. 2 van 32 Recreatie en spellen in Utrecht
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren super leuke en spannende escaperoom gedaan.
Het verhaal de onderdelen het zoeken en de opdrachten zitten goed in elkaar.
Ben je niet fanatiek dan word je wel fanatiek dikke 10 voor mysterium

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1e maal dat we met vrienden een EscapeRoom hebben bezocht, super leuke ervaring, zeer origineel met een leuk verhaal… zeker voor herhaling vatbaar

2 maart 2018 beoordeeld

Wat een gave ervaring om deze escape room te spelen met een aantal collega's! De organisatie van dit avontuur is onwijs goed geregeld. Reeds bij aankomst word je in het spel meegenomen door de gastvrouw en het mysterie houdt pas op nadat je deze krocht (in Utrecht noemen ze dat werfkelder) hebt verlaten. Het spel, de locatie met prachtige ruimtes, de technische hoogstandjes maken het echt tot een onwijs gave beleving. Er is maar één minpunt...het feit dat je de escape room kent nadat je 'm hebt gespeeld en 'm niet nog een keer 'objectief' kunt ervaren!! Mysterium doet met recht haar naam eer aan, als de meest gave escape room die ik tot op heden heb gespeeld. Hulde aan de organisatie!!

20 februari 2018 beoordeeld

Mysterium is een geweldige kamer: leuk verhaal, mooie combinatie van raadsels en Fieke is de perfecte gastvrouw voor deze kamer (zowel vooraf, tijdens als met de uitleg naderhand). Super! Samen met vier collega's genoten!

Bekijk meer beoordelingen
19 februari 2018 beoordeeld

Een hele leuke escape-room! Een goed thema en je wordt goed in stijl geholpen. We zijn er op tijd uitgekomen en het was top! Caitlin had ons goed begeleid en deed het super!

Reizigers die Mysterium Escape Room bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Mysterium Escape Room geweest? Deel je ervaringen!