“Heerlijke fles”
Beoordeling van Dim Sum Bar Pacifica

Dim Sum Bar Pacifica
Geclassificeerd als nr. 305 van 830 Restaurants in Utrecht
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke gestoomde flens met garnalen gegeten. Fluweelzacht en verrukkelijke van smaak. Het was ook een grote portie voor een kleine prijs.

Datum van bezoek: april 2019

1 april 2019 beoordeeld

Erg fijne Dim Sum lunch gehad op zondag 31 maart 2019.
Ruime keuze, goede kwaliteit van ingrediënten en vriendelijke bediening.
Prijs & kwaliteit verhouden zich prima tot elkaar. Kenmerkend; veel Aziaten op de zondagmiddag en ik leg dat uit als een goed teken.
Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2019
27 maart 2019 beoordeeld

Na alle goede reviews met goede zin naar dit restaurant gegaan. Helaas viel het ons tegen. De ingrediënten leken niet vers, met name het vlees niet. De dim sums waren vet en dit gold ook voor de gestoomde dim sums. Veel eten voor weinig geld, maar in onze ogen niet echt kwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld

Hele vriendelijke manager die ons keurig heeft geholpen. Maar dan wel zoals managers van Chinese restaurants dat doen die veel Chinese klanten hebben. En dat is gewoon van minder glibberig dan in de gemiddelde Nederlandse buurt Chinees.
Als je dat soort gedrag fijn vind, dan moet je gewoon lekker naar de buurt Chinees blijven gaan en leven met de illusie dat je Chinees eten eet met je bak bami en babi pangang.
Dit is een echte Chinees, met hand gemaakte Dim Sum, die gewoon erg goed zijn. Ja, in Rotterdam kun je ook goed Dim Sum eten als je weet waar je moet zijn. Maar is het daar beter? Nou nee, niet perse het is alleen anders.
Wij hebben genoten van onze Dim Sum en zullen zeker terug komen naar Dim Sum Bar Pacifica.

Datum van bezoek: februari 2019
23 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Had gehoord dat ze hier handgemaakt dimsum’s met kwaliteit als in Hong Kong serveren.
Oh jee dat is werkelijk wel te evenaren.
Je proeft het versheid, warm en het geur uit stoommandje dat in je neus injecteert.
Authentiek spat uit elke dim sum die je geserveerd krijgt.
Bediening is niet persoonlijk maar wel correct, wat zou je verwachten dat je hier voor een couvert van 10 euro per persoon met lekker thee een 5 sterren bediening krijgt??
Voor liefhebbers die graag een vliegticket wil besparen naar China en toch authentiek dim sum wilt eten is het proberen waard!!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Dim Sum Bar Pacifica bekeken, bekeken ook

De Meern, Utrecht Province

In Dim Sum Bar Pacifica geweest? Deel je ervaringen!