Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Eye hotel een echte aanrader, leuk hotel met aardig personeel op een super mooie plek midden in het mooie Utrecht. Hotel is makkelijk bereikbaar en genoeg parkeergelegenheid op loopafstand in de buurt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk, schoon hotel! Dicht bij het centrum maar toch op een rustige plek. Kamers wel wat gehorig maar er lagen oordoppen klaar. Fijn dat er een parkeer garage is waar je de auto kan parkeren. Zeker een aanrader met een uitstekend ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Onlangs verbleven in een ‘de luxe’ kamer met uitzicht op het pleintje voor het hotel. Erg ruime, leuk ingericht kamer. Een knipoog naar het oude oogziekenhuis wat het vroeger was. Leuk gedaan. Grote ‘stort’ douche en aparte toilet. Prima gratis wifi.

Ontbijt hebben wij op de kamer gekregen. Wij kregen de keuze, ivm Corona, om op de kamer te ontbijten of in de lounge beneden. Ruim voldoende en gevarieerd.

De dames van het hotel waren erg vriendelijk en een klein ‘dingetje’ werd gelijk opgelost.

Ligging is om de hoek van restaurants/supermarkten en is ongeveer 5 minuten lopen van het Neude. Qua ligging dus perfect.

Parkeren hebben wij gedaan bij een afgesloten parkeergarage ‘de Grifthoek’. Tegenover ‘de Lik’. Kleine 7 minuten lopen, langs de gracht, naar het hotel. Kosten waren zo’n 18 euro voor zo’n 28 uur. Het hotel heeft zelf ook een aantal plaatsen in een andere garage maar die was op de dag van ons vertrek gereserveerd terwijl wij de hele dag nog wilden blijven.

Absolute aanrader!

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Leuk kleinschalig hotel in het centrum van Utrecht.. Ontbijt waarschijnlijk door Covid niet uitgebreid.. Je mist het gezellig ontbijten smorgens.. Bijgeplaatst extra bed kraakt en piept langs alle kanten en slaapt niet goed.. Andere kingsize bed is voortreffelijk... Dus mooi opgezet hôtel en correct in prijs

Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

De kamer was klein maar ok.
Het ontbijt was zeer basic voor een 4 sterren hotel, alsook was de service tijdens het ontbijt onprofessioneel.
Het hotel was rustig gelegen,
toch niet ver stappen van de Oude Gracht en winkels.